Jump to content

Seuraavia automessuja odotellessa...


Guest .

Recommended Posts

;) P*****e! Kuvia MP'06 -näyttelystä. :-X

 

EDIT: Hyi hyi... jiikoohan innostui kiroilemaan... nyt ette mun modauksen jälkeen enää osaa arvata mitään sellaista tapahtuneen.

 

---

;D Mutta hei, tuohan on vanhan suomalaisen dokumenttielokuvan (Donnerin ohjaama) nimestä johdettu. Ohjelma oli tarkoitettu varmasti myös lapsille - tai, no alle 16-vuotiaille kuitenkin se alkuperäinen ja kaikenikäisille sitten se jatko-osa...

---

OT: prätkät olis muuten ihan kivoja, mutta kun niistä puuttuu kaksi pyörää.

 

Korjasin tuon linkin, koska muutin hakemiston nimeä tässä kuvien kopsailun tiimellyksessä...

Link to comment
Share on other sites

Jaaha ... mie en tiijä mitä sanois.  ;D

 

Onhan siellä muutama pyörä oikeen kuvissa eli on sulla kiinnostusta niihinkin. Taitaa jäädä entisen omorf:n messukuvat toiseksi, jos pidetään mittana lateksien määrää kuvissa.

 

Itse olen vielä välttynyt pyörä innostukselta, vaikka lähellä on joskus ollut. Ei vaan tahdo rahat riittää kahteen hyvään (autoon + pyörään). No joku varmaan kehuu, että vaihda halvempaan autoon.  ;)

Link to comment
Share on other sites

Onhan siellä muutama pyörä oikeen kuvissa eli on sulla kiinnostusta niihinkin.
On mulla enemmänkin niitä pyörien kuvia. En vaan viitsinyt kotisivutilaa niillä tuhlata. Ja laitoin vain kaupanhyllypyörien kuvia ja jätin itsetehdyt rauhaan, niin ei ainakaan kukaan kustomoija loukkaannu, jos kuva sattuu olemaan huono. Kaikki kuvat on otettu ilman salamaa. Muutaman vuoden kuluessa jotkut kuvatuista voisivat hyvinkin olla kuuluisia missejä/malleja, jos uravalinta käy muotipuolelle.

 

jiikoo

 

P.S. Kun pyytää luvan kuvan kohteelta, niin saa parhaat kuvat, koska he haluavat poseerata ja esiintyä edukseen kuvissa. Eli jatkossa tulee lisää hyviä kuvia ja nimenomaan etupuolelta. Mikään ei voita iloista ilmettä.

 

P.P.S. Jos meinaa ottaa messuilla kuvia, niin kannattaa mennä aikaisin paikalle. Ryysis lievempää.

Link to comment
Share on other sites

... En vaan viitsinyt kotisivutilaa niillä tuhlata. ...

Hmm, Elisalta tuli viestiä, että kotisivutilaa on nostettu 30 megasta 500 megaan. Taidanpa laittaa ensi viikolla loputkin kuvat messuilta ja myös vois harkita suunnilleen myös ison osan auto-slalom kuvista yms. tapahtumista laittavani nettiin. Taitaa pari tuhatta kuvaa tulla viikon kuluessa ihmeteltäväksi (mun sensurointitaidot&viitseliäisyys on jotain Jyllands-Posten -tasoa, no jätetään omorf&mini2-finn tyyppien kuvat&autot pois, koska en rupea tuollaisesta määrästä rekkareita&naamoja editoimaan ja kuvia pilaamaan)...
Link to comment
Share on other sites

Sama homma mulla 30 Mt > 500 Mt.

Oli vielä vuosi sitten pulaa kotisivutilasta, mutta nyt sitä on neljässä paikassa mulla (mbnet, saunalahti, elisa ja louhi).

 

Toi rekkari juttu on aika työläs, kun on autoja täys rivi kuvissa. Mutta kun olen ottanut ton saman linjan kuin omorf:ssä niin itseppä teen lisähommat. Mun auton kilvet näkyy täälläkin jossain eli suhtaudun tohon sottaamiseen kyllä/ei ... no joo tää vaan on valittu linja, jota yritän noudattaa.  ;)

Link to comment
Share on other sites

Huh-huh. Nyt ois käyty suunnilleen kaikki kuvat läpi kotisivuillani ja pienennetty suurin osa sellaiseen kokoon, että sopii paremmin näytölle. Kuvien infot näkyy nyt myös. Ja kuvia on lisätty aiempaan selkeästi. Ja otin tallennuksen eston pois JAlbumin asetuksista, koska haittaa itseänikin... ;)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...