Ei kai niitä ole kuin kahta pituutta: Automaattivaihteisena osanumero 31 60 7 574 851 ja manuaalivaihteistolla 31 60 7 574 852.
Automaatin akseli taitaa olla noin 600mm, manuaalin noin 590mm.
5-vaihteisessa Cooperissa taisi olla sitten omansa.
Ongelma ei oikein kuullosta lukkofirman hommilta. En kyllä tunne Lukitusturva -firmaa. Onko heillä jonkinlaista erityistä Mini tai BMW -osaamista oman ydinbusineksensä sivussa?
Varmaan vaihdat myös vesipumpun ja termarin, sekä kampiakselin ja öljyn mittatikun o-renkaat samalla kun kuitenkin purat ne esiin? Nuohan ovat ne tyypillisesti öljyä vuotavat paikat.
Jos korjata haluaa, niin itse kokeilisin 3M 05900:lla. Sillä on tullut monet paljon surkeammassa kunnossakin olleet puskurit korjattua. Tosin äkkiä tulee halvemmaksi ostaa uusi lista, jos yhtään omaa aikaansa arvostaa.
Sorry, olisin voinut vannoa että se oli 1/4" mutta seison asento korjattuna: 3/16" on varmastikin oikea tieto. Tuumakoko kuitenkin. En katsonut sarjan sisältöä sen tarkemmin, kun ei ole juuri nyt itselle ajankohtainen. Hinta tuntui kyllä asialliselta.
Ei kyllä ole pahan hintainen paketti.
Ps. Ne proput siinä ahtimessa on 1/4" kuusiokoloja. Tuurilla ne saa auki myös 6mm kuusiokololla, tai sitten pyörähtää...
Komppaan @next:iä. Kannattaa lukea koodit DIS:llä tai ISTA/D:llä. Ne osaavat ohjata oikeanlaiselle diagnoosipolulle, tekevät tarpeelliset adaptoinnit/resetoinnit ja kertovat myös onko koodaus tarpeen.