Kävi nimittäin niin, että katsastuspoju oli sitä mieltä, että nyt pukkaa liikaa sinistä. Tulihan siinä samalla pientä hitsattavaakin listalle, mutta isoin homma on tuo kone. Savu on sen verran sakeaa, etten usko tästä selvittävän venttiilinohjaimien kumien vaihdolla. Motin spekseillä ei ole niin väliä, kunhan ulkoisesti menee 850 kuutioisesta asiantuntemattoman (eli katsastusmiehen) silmään. Nykyinen voimanlähde on 1100 Mailerista, kuulemma. Mitä lähempää Turkua löytyy niin sitä parempi. Jos ei itsellä ole, niin saa antaa vinkkejä mistä kannattaisi kysellä. Mainittakoon vielä, että auto on vuosimallia 1969, eli päästöjä ei mitattu, mutta savutus oli sen verran näkyvää, että hylsy tuli.
Timo Koski
tiura@sci.fi
040-9000 755