Uutta taka-apurunkoa on nyt soviteltu paikalleen n. 25 työtunnin verran. Muutama näytekuva "parhaista" paikoista.
Aluksi näytti ihan hyvältä, mutta siitä se totuus alkoi paljastumaan.
OK,
starttinappi tässä olikin. Laitetaan nappi takaisin siltä varalta, että virtalukon pohja kenkkuilee (välillä avainstartti siis toimii).
AM:lle kiitos tarjouksesta!
Seuraavaksi etsitään virtalukon pohjaa....Neiman 106. Googlailun perusteella yleinen lukkomalli aikakauden tuotteissa, mutta mistä tuollainen pohja löytyisi? Auto starttaa avaimesta satunnaisesti, joten veikkaus, että pohjan vaihtamalla tilanne saattaisi parantua.
Täytyy miettiä. Ehkä ehjät osat voisi laikata talteen. Kelkan mittojen oikeellisuudestakaan ei ole täyttä varmuutta, sen verran rapattu.
Muutama huomio uudesta kelkasta:
* käytetty materiaali on ohuempaa kuin alkuperäinen
* hitsaukset ovat osittain pistehitsauksia (korvataan täydellä hitsaussaumalla kriittisissä kohteissa)
* apurungon kiinnityspiste ("subframe mounting") koriin yhden pultin osalta väärässä paikassa
Aikomus on pulverimaalauttaa tuo koeasennuksen ja vahvikehitsausten jälkeen. Lisäksi kotelorakenteeseen laitetaan kotelosuoja-aine.
Tanskasta on apurunko nyt tulossa...sähköt käännetty miinusmaaksi ja sähköjä ihmetelty muutenkin. Pivot shaft bearingit pitää hommata...
Mistähän saisi tällaisia (merkitty X:llä) pultteja? Kuulemani mukaan eivät ole samat kuin minissä :(
Mulla on juuri nuo osat asennettuna. Tuleeko se suojakumi siis noiden osien päälle ts. puuttuuko jotain?
Sori kun kyselen tätä tässä aiheessa, mutta tavoittanee jatkossa asiaa etsivät.
Eipä ole myyjiä jonoksi asti ollut ostoilmoitukseeni vastaamassa :)
600 punnalla (reilu 800e) saisi näemmä uuden Earlpartista. Arvelen, että Royal Mailin postitustaksojen kanssa hinta tuplaantuu...
Morot,
kyselisin löytyykö pääkaupunkiseudulta Hydrolasticin täyttäjää / laitetta vuokralle?
Järjestelmä on täysin tyhjä, voi olla aika urakka käsipumpulla täyttää :wacko:
Alipainekin pitäisi kehittää ensin.