Sisältö
Syöte päivittyy automaattisesti
- Eilen
-
drmrfi alkoi seuraamaan aihetta: O: Mini 850 etu ja takakelkka
-
Onko Minissäsi Hydrolastic vai kumijouset?
-
mikani alkoi seuraamaan aihetta: O: Mini 850 etu ja takakelkka
-
Ostetaan 850 projekti miniin etu ja takakelkka.
-
Aika hienot tuli vanteista. Muistan että omaani oli aikoinaan 2011 laitettu samaa gt kuraa alle, kun sen Suomeen uitin ja niiden märkäpito oli liikenneympyrässä syksyllä huonompaa luokkaa, kun nokialaisilla kitkoilla silloin. Taitaa olla Singaporesta "laatua", mitä en kyllä voi suositella kenellekään.
- Viimeisin viikko
-
Vara avain, josta puuttuu sisuskalut ja painonapit on käsittääkseni ns. "huoltoavain", jossa ei ole kauko-ohjausta. Toimii mekaanisesti kuskin ovesta. Avaimella pitäisi saada auto käyntiin. Näin on ainakin omassa R53 05 cooperissa.
-
Mini Cooper Chili 2002 seissyt tovin ja nytten meinasin ottaa auton ajoon niin avaimia ei löydy mistään( vara-avain on, mutta siitä puuttuu sisuskalut. Soitin Tampereelle Mini liikkeeseen ja pitäisi käydä henkilökohtaisesti paikan päällä ja hinta suolainen 480€. Onnistuuko jos haen romikselta ohjainboksin ja avaimen ja laita avaimen sisuskalut omaan avaimeen?
-
miniimasaf rekisteröityi sivustolle
-
Seuraavia osia myynnissä. Osat vuoden -79 ministä (mk3) jossa ollut kiinni 1275 kone. Osat Mikkelissä mutta kulkeutuvat satunnaisesti Pieksämäki - Lahti - Helsinki - Hamina akselilla. Postitus onnistuu, ostaja maksaa kulut. Keula, hp. 50e Takarummut 2kpl, hp. 15e Pyyhkijän moottori, hp. 15e Hammastanko + uudet suojakumit hp. 40e Jäähdytin, hp. 40e Pyörännavat + laakerit taakse (2kpl), hp. 30e Parhaiten tavoitat puh.0505633622/Sami
-
Kuormalavaan pyörät kulmiin...
-
Joo, täytyy tehdä itse jos ei nyt satu löytymään valmista.
-
Kärryn tekee nopeimmin muutamasta lankun pätkästä, vaikka 2"× 2" ja sopivat rullakko pyörät alle. Kestää ihan hyvin, Minin koppa ei paljon paina.
-
Ok. Mut siinä on jollekin kuka tommosta tarvii.
-
Kiitos tarjouksesta, tallitila on sen verran kortilla, että grilli ei valitettavasti nyt tule kyseeseen. Tarve on Minin lattian alle mahtuvalle "kärrylle", jonka varassa koria voi siirrellä.
-
Terve Mäntälästä löytyy tuollainen säädettävä korigrilli. Sillä olen pyörittänyt ja siirtänyt minin koreja. Sopii myös muille autoille. Hinta 200€
-
Petri rekisteröityi sivustolle
-
Mika Kajan alkoi seuraamaan aihetta: MIN-164 rekisterinumerolla oleva Corsa 1998 1,4i
-
Voi olla että tämä poistetaan sopimattomana, mutta kokeillaan minkälaista palautetta saa. Minulla on tarpeettomana katsastettu ajokuntoinen Opel jossa mukava rekisteritunnus, MIN-164. Ostaako joku rekisterikilven 600e hinnalla ja saa auton kaupan päälle? Autossa on 250tkm mittarissa ja jotain laittoa, jotka ei vielä ajamista estä. Vähän öljy- ja ohjaustehostimen vuotoa, tyhjäkäyntihäiriötä, flekti ei lähde pyörimään joten varomaton nostaa lämpöjä kaupunkiajossa. Jos kiinnostus herää, voi laitta viestiä täältä tai mika (@) kajan.fi osoitteeseen. Auto Kuopiossa.
-
drmrfi alkoi seuraamaan aihetta: O: Koriteline
-
Ennen kun alan itse väsäämään, tiedustelen joutaisiko joltakulta myytäväksi pyörillä varustettua tyhjän Minin korin siirtelyyn soveltuvaa telinettä. 050-60896 Mika Yhteydenotot mielellään txt (soittamalla huonosti tavoitettavissa).
- Aikaisemmin
-
Onko rattaassa merkintään? Luulen että on 18/62, eli perävälityksen 3.44 isoratas!
-
Mika Kajan rekisteröityi sivustolle
-
M: 1275 A+ STD. Kone ja vaihdelaatikko paketti.
cabrio vastasi cabrio:n viestiin alueella: Osta / Myy / Vaihda
Kyllä. -
M: 1275 A+ STD. Kone ja vaihdelaatikko paketti.
koffit vastasi cabrio:n viestiin alueella: Osta / Myy / Vaihda
vielläkö on myynnissä -
varpakari rekisteröityi sivustolle
-
Terve löytyy tollanen murikka. Mut isolle rattaalle sain 62 hammasta. Kokonaisia moottorin alakertoja löytyy mut niistä on vaikea laskea rattaan hampaita.
-
Milloin tehty korinvaihto?
-
nipa rekisteröityi sivustolle
-
No niin, kesäloma lähenee ja sitä myöten aikaa ehkä ajellakin, niin lienee aika ottaa itseään niskasta kiinni, ja tehdä etupäähän tarvittavat korjaukset ja huollot. @Igoroli ystävällinen ja lainasi hihnatyökalua jo talvella, josko nyt ottaisi sen vihdoin käyttöönkin ja ahtimelle öljyhuolto. Öljy ja uudet tiivisteet odottaneet jo tovin tallissa. Molemmat jousijalan ylätuet näyttävät revenneen, eli vaihtoon nekin. Ja tosiaan ravistusta kiihdytyksissä, niin vetari(t) vaihtoon. Pystyykö noista maallikko tunnistamaan, kumpi sökönä, vai onko parempi uhrata rahaa molempiin? Yhdystangot ajattelin varmuudeksi vaihtaa, kun osat siinä levällään kuitenkin. Samoin vakaajan puslat. (Taakse piti jo puslat aiemmin keväällä vaihtaa, mutta totesin, että vaatinee vähän laajempaa availua, että mahtuu jakari/lenkki vakaajan pultin/muttarin päähän kiinni!) Samoin onko syytä vaihtaa akselitiivisteet? Ja tunnistaako arvon palstaväki, mitä muuta kuluvaista olisi syytä vähintään tarkistaa tai vaihtaa "varmuudeksi" etupäästä, kun ahdin irti, sekä vetarit / iskarit? Ei nyt ylettömiä budjetteja ole käytössä, mutta ei viitsisi muutaman euron osan takia lähteä syksyllä uudestaan purkuhommiin.
-
O: Ahdinpyörän ulosvedin + hihnatyökalu
next vastasi Kaitamasa:n viestiin alueella: Osta / Myy / Vaihda
Ööööö mä tarkistan menikö auton mukana vai jäikö mulle. -
No kanta-auto on, muuten MK3:a
-
Onko varmasti -64? Koppa kyllä näyttäs uudemmalta.
-