Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mulla on tuollainen ollut jo vuosia kesken.

Kone pitäis käydä läpi ja laatikko siinä samalla.

Eteen ja taakse pitäisi vaihtaa hi-lot.

Elikkä, olisiko helpointa tiputtaa kerralla koko etukelkka alas ja purkaa sitten vasta hela hoito?

Posted

Mie otin koneen ensiksi pois ja perään 12 vuotta myöhemmin purin sitte muut ja lopuksi kelkka irti. Kokoamisen suoritin sitten niin että tukivarret +hi-lot kiinni kelkkaan moottoria myöten ja sitte nostin auton päälle. pyörännavat sitten asentelin kun kelkka oli jo kiinni autossa. Oli se mukavampi laitella osat paikoilleen kelkkaan kun oli reilusti tilaa. Ensi kerrala aioin kyllä irrottaa moottorin kelkkoinen kerralla irti. Uskaltsin väittää yhden kerran perusteella että paljon helpompi on iroittaa moottori ja kelkka koko pakettina ja laittaa takas samallalailla.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...