tomtom Posted April 22, 2015 Report Posted April 22, 2015 Mulla on tuollainen ollut jo vuosia kesken. Kone pitäis käydä läpi ja laatikko siinä samalla. Eteen ja taakse pitäisi vaihtaa hi-lot. Elikkä, olisiko helpointa tiputtaa kerralla koko etukelkka alas ja purkaa sitten vasta hela hoito?
sir samurai Posted April 22, 2015 Report Posted April 22, 2015 Mie otin koneen ensiksi pois ja perään 12 vuotta myöhemmin purin sitte muut ja lopuksi kelkka irti. Kokoamisen suoritin sitten niin että tukivarret +hi-lot kiinni kelkkaan moottoria myöten ja sitte nostin auton päälle. pyörännavat sitten asentelin kun kelkka oli jo kiinni autossa. Oli se mukavampi laitella osat paikoilleen kelkkaan kun oli reilusti tilaa. Ensi kerrala aioin kyllä irrottaa moottorin kelkkoinen kerralla irti. Uskaltsin väittää yhden kerran perusteella että paljon helpompi on iroittaa moottori ja kelkka koko pakettina ja laittaa takas samallalailla.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now