EPDM Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2015 Hei, Olen etsimässä kuten toisessa ostos topiikissa r53 MCS tai JCW ja olen kahlinnut viime päivinä nettiä lappi kun merkki/malli on täysin uusi minulle. Ymmärän että facelift s tuli tuotantoon 2004 loppukesällä. Mutta missä vaiheessa laatikko muuttui 5-vaihteisesta sitten 6-vaihteiseen mikä jos olen ymmätänyt asia oikein on aika olennainen juttu? Ja onko 163hv moottoreita myös ollut saatavina 6v laatikoilla?? Näin ainakin vahvasti myyjät väittävät... esim pfl ja 163hv 6-vaihteinen http://www.nettiauto.com/mini/cooper-s/6917044 ja pfl 170hv 6-vaihteinen http://www.nettiauto.com/mini/cooper-s/6583774 Ja onko siis noin että kaikki jcw on ollut jo 6-vaihteisena? Plus mahtuuko 190cm myös panoraama katolla + kypärä, on siis tarkoitus myös joskus kiertää radalla. Kiitos jo etukäteen mini kuumeessa oleva harrastajalta. t. niko wilbon 1 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
wilbon Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2015 Kaikissa r53 ässä cooppereissa on 6-lovinen laatikko. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
EPDM Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2015 ahaa...hyvä niin. Ja välitykset myös kaikki samat? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
wilbon Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2015 Facelift mallissa on tiheämpi laatikko. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
EPDM Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2015 eli motorilla käy korkeammalla kieroksilla.... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Igor Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2015 ..ja kiihtyy kovempaa ;) Facelifteissä on aika usein myös lukkoperä. Ratailua silmälläpitäen etsisin kyllä peltikattoisen yksilön; reilu 20kg vähemmän painoa katolla. Ja mahdut tod.näk. paremmin sinne kypärän kanssa... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
EPDM Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2015 Jep, plus paino on aika huonossa korkeudessa. Tuliko siis tämä tiheämpi 6 vaihteinen laatikko tarkkaileen facelift yhteydessä, tai voiko siinäkin olla heittoa? Ja onko niitä prefacelift 170hv versiot olemassakaan? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
skithund Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2015 Faceliftissä tuli "kaikki kerralla", eli tiheämpi laatikko ja kaikki muut muutokset. Faceliftit on helpoin tunnistaa siitä, että takapuskurissa on pakoputken yläpuolella sumuvalo. Pre faceliftissä siinä oli peruutusvalo. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään