simonits Posted March 22, 2014 Report Posted March 22, 2014 oisko tällä foorumilla lasikuitu miehiä,minulla ois mini Cooper s 60luvun kakkosryhmään luokitellut levikkeen muotit,voisin lainata niitä jos joku tekis niistä useempia sarjoja,itse haluaisin yhden sarjan itselleni ja muotit takaisin sillä en aijo myydä muotteja,joskus teetin noista 5 sarjaa eikä vuosien saatossa itselleni jäänyt yhtään kun niin moni halus levikkeitä itselleen,puh 0400416799
koirankoppi Posted March 23, 2014 Report Posted March 23, 2014 Jos levikkeitten teko onnistuu ja niitä jää kohtuuhinnalla myytäväksi asti, niin voisin olla yhdestä sarjasta kiinnostunut. Kiirettä ei mulla ole. Palataan aiheeseen jos on aiheellista.
Niko_T Posted May 18, 2014 Report Posted May 18, 2014 joko saatais tuotetta ? Ei tässä mitään erityistä kiirettä ole, mutta kiinnostaa .Pääsis miettiin jatkoa .
simonits Posted May 19, 2014 Author Report Posted May 19, 2014 muotit vaihtoi omistajaa kun ostaja halusi välttämättä muotit muitten romujen kanssa,joten levikkeitä ei valmisteta ainakaan minun toimesta,
Recommended Posts