Hude Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2013 Moro. Onko ideoita, miniin (-76, 1000cc2-piirijarrut) uusittu jarrupääsylinterin gummit, kuskin puolen etu- ja takarenkaaseen uudet sylinterit ja kengät. paineet pysyy hyvin, poljin ei ole pehmeä, asfaltilla 3 rengasta lukkoon, apukuskin puolen etunen ei ole yhtä tehokas kuin muut. Ilmattu on ihan p€rkeleesti, kehintää kokeiltu eri asennoissa.. Mistähän löytyisi puhtia lisää?
Hude Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2013 Hups, lukihärö, apukuskin puolella kaikki uutta, siellä myös pitämätön jarru..
MikkoViitala Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2013 Millais onko rummun sisäpinta kuiva? Ja ootko vaihtanut vain toiselle puolelle kengät?? :o
Hude Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2013 Joo, vain toisen puolen kengät uudet, koska sylinterit vuoti siltä puolelta. Toisella puolella viimekesän ajetut kamat..rumpu kuiva, sylinterit liikkuu nätisti kuin ilman rumpuja toimintaa tsiikailee..
MikkoViitala Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2013 Putsasitkos jarrunesteet poies rummusta? Jos se on jarrunesteessä niin kitka pieneempi.
Hude Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2013 Pitkästä aikaa keretty olemaan minin kimpussa. Jarrukliinerillä puhdistettu rumpu ja kengät, ilmattu kerran vielä koko systeemi. Hiekkapihalla testattu, nyt pyörä lukkiutuu, mutta antaa sitten hieman periksi, vähän kuin abseilla jarruttaisi! Poljin pysyy jämäkkänä koko ajan. Mitä veikkaatte, ilmakupla jossain, vai voisiko olla esim.jarruletkussa kudosvika, eka tulee kunnon paine , sitten pullistus tms tekee temput?!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään