saba97 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2013 Vuosia seisseen ja viime kesänä muutaman kerran käynnissä käyneen 850 pihakoneen venttiilikoneistoon ei nouse öljy kansiremontin jälkeen. En tosin tiedä nousiko öljy ennen kansiremonttiakaan kun ei tullut käytettyä koppaa auki silloin :D Öljynpainevalo kyllä sammuu startatessa. Kansipahvi on oikeinpäin, keinuvipukoneistoa ei ole purettu osiksi ja öljykanavat on puhallettu auki kannen ollessa osina. Jos kyseessä olisi englanninfoorumeissa mainitusta öljypumpun tyhjenemisestä pitkän seisonnan aikana, ei öljynpainekaan kai nousisi? Mistä tälläinen mini-newbie osaisi etsiä vikaa? Lienee kuitenkin syytä suorittaa öljypumpun "siemennys" ja jatkaa tutkimuksia sen jälkeen. Timppa
Kimi Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2013 Moi, Muutama vaihtoehto. 1. kakkospilarissa on lukkoruuvi, joka estää akselia pyörimästä ja pitää öljykanavan reiän kohdallaan, eli tuo lukkoruuvi ei ole paikallaan. 2. Joku laittanut ykköspilariin sellaisen pilarin jossa ei ole öljyreikää ollenkaan. Kyllä sulla öljypumppu pelaa jos painevalo sammuu. /Kimi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään