Ritke Posted July 31, 2012 Report Posted July 31, 2012 Tarvis vaihtaa lämmityslaitteen paneelin lamput. Onko täällä jollain kokemusta? Löysin aika hyvät ohjeet, mutta vaikuttaa työläältä. http://www.mini2.com/forum/first-genera ... panel.html
johnny Posted August 9, 2012 Report Posted August 9, 2012 nooh itselläni on jonkinlainen kokemus tuosta silloin kun rakentelin naville paikkaa siihen keskelle, tosin en ottanut sitä kokonaan irti(onneksi), hiffasin että vaijerit eivät kuitenkaan ylettäisi jos sen olisi siirtäny alemmas d: mut joo, juuri noi vaijerit tekee siitä aika kinkkisen, ovat aika tarkkaan mitoitettu eivätkä anna juuri yhtään myöten, pienessä tilassa niiden kanssa joutuu venkslaamaan. muistaakseni tarkistin myös ne toiset päät, eivätkä tainneet olla sen helpompia ;) itse lampunvaihdosta en osaa sanoa, ei varmaan kovin hankalaa? en tiedä, mut hyvä kun kaverit viitsii tehdä tomosii ohjeita meille :D
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now