Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Posted

nooh itselläni on jonkinlainen kokemus tuosta silloin kun rakentelin naville paikkaa siihen keskelle, tosin en ottanut sitä kokonaan irti(onneksi), hiffasin että vaijerit eivät kuitenkaan ylettäisi jos sen olisi siirtäny alemmas d: mut joo, juuri noi vaijerit tekee siitä aika kinkkisen, ovat aika tarkkaan mitoitettu eivätkä anna juuri yhtään myöten, pienessä tilassa niiden kanssa joutuu venkslaamaan. muistaakseni tarkistin myös ne toiset päät, eivätkä tainneet olla sen helpompia ;) itse lampunvaihdosta en osaa sanoa, ei varmaan kovin hankalaa? en tiedä, mut hyvä kun kaverit viitsii tehdä tomosii ohjeita meille :D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...