Jump to content

Millä eri koneella


Guest mini-75

Recommended Posts

  • 4 kuukautta myöhemmin...

Tuntuu että nyt puhutaan Viku Perälän Clubmanista. Ko. auto on kyllä viimoisen päälle hyvin ja asiantuntemuksella rakennettu, mutta kilvissä mini ei tietääkseni ole eikä tule. Viranomaiset on hoitanut tämän puolen. Kuutiotilavuus, teho ja tehopainosuhde. Onhan Lantikassa ollut alle sata heppasia kaseja, mutta kuitenkin. 970s oletko "hylännyt" kotisivusi? Olisi ollut helppo viitata linkillä v8 klupiin.

Link to comment
Share on other sites

Yahoo on pitänyt huolen siitä ettei mun kotisivuja enää ole nörttiavaruudessa. En teidä saako niitä enää pystyyn edes maksamalla Yahoolle. Katotaan riittääkö vanhalla vielä virtaa viritellä niitä jonnei muualle. Eipä niillä sinänsä ole mitään virkaa, nykynuoriso on sen verran asiansa tuntevaa ettei vanhemman harrastajan vinkeillä ole mitään arvoa...

 

Mun tietääkseni mun Minorin lisäksi muita Morriksia ei ole vee kasilla kilvissä (koneena just toi Lantikan 92 hp versio). Vikun autoa ei ole saanut lailliseksi millään ilveellä. Nyt yks veijari on vienyt AKE:n lupakäsittelyn mielivaltaisuuden Korkeimpaan Hallinto-oikeuteen, katotaan millainen päätös sieltä napsahtaa. Se saattaa tuoda jotain linjauksia AKE:n toimintaan (tai sitten ei).

Link to comment
Share on other sites

laitettiin velipojan kanssa 1750cc maxin kone maileriin ja muutoskatsastettiin se 80 luvulla silloin auto muuttui 1 paikkaikseksi ja konepeltiin piti tehdä skuuppi,joten olisin kiinnostunut näkemään kuka sai maxin koneen mahtumaan miniin.

Link to comment
Share on other sites

Tunturivuori niminen kaveri sellaisen on tehnyt, auto valittu jonain vuonna vuodenminiksi väri "sähkönsininen" ja muistaakseni 4-paikkaisena rekisterissä. Autosta on kuva kerhon sivuilla muut minit osiossa (se missä on lintulauta ja kanaportaat.

Eikä muistaakseni ole skuuppia (tämän voin muistaa väärin).

Link to comment
Share on other sites

meillä oli maxin koneen painavuudenkanssa ongelmia koska oli paljon painavampi kuin mailerin kone.jos en väärin muista kyseisessä minissä ei ole maxin moottori koska en ole koskaan nähnyt maxissa vastaavaa konetta.taitaa olla itse valmistama pitkälti.korjaa jos olen väärässä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
×
×
  • Luo uusi...