Jump to content

Laatikkoremonttia


Guest minimaalinen

Recommended Posts

Nyt voi olla että muisti pettää, mutta mielestäni minulla on sisempi hela laipallinen??

 

Miten on 970s olisiko sinulla halukkuutta tuoda IMM:stä 3.1 perä ja tasauspyörästö jos löytyy?

 

Purin tasauspyörästön ja nyt olisin myös sen tarpeessa. Planeettapyörien takana olevat laakeriprikat on päässyt pyörimään pesässä ja syöneet tasauspyörästön runkoon kolot. Tähän ei taida olla muuta lääkettä kuin vaihtaa koko paketti.

 

Joten: löytyisikö keneltäkään kunnossa olevaa ylimääräistä tasauspyörästöä? Mielellään sitä mallia missä laakeriprikkkojen pyöriminen on estetty.

 

Tolla laatikolla on varmaan ajeltu ilman öljyjä! Sen verran kuluneita on kaikki osat ollu.

Link to comment
Share on other sites

Kyllä yks perä varmaan jonnekin mahtuu. Laita mulle vaikka yhteystiedot sähköpostiin niin voin infota paikan päältä mitä löytyy ja mitä maksaa.

 

Osoite on jukka.harkola@polartest.fi .

 

Tohon perän kuoriin kommenttia että pesässä on pallopintaiset koneistukset pikkurattaille. En nyt äkkiseltään itse muista yhdestäkään laatikosta että ne olis erityisen kuluneita olleet.

Link to comment
Share on other sites

Vähän hitaasti tämä etenee, mutta eteneepähän kuitenkin.

 

Onko jollain kokemusta MiniSparesin tarvike synkkarenkaista? Onko ihan pilipalitavaraa vai käyttökelpoiset? En ajele radalla ja tielläkin ihan lakien mukaan. Mitä nyt joskus....

 

Tarvikerenkaat kuuluu MiniSparesin:n laatikon korjaussarjaan, muuten en edes miettisi asiaa. Yritin kysellä saisko tohon sarjaan alkuperäiset renkaat, mutta ne on aika heikkoja vastaileen sieltä.

Link to comment
Share on other sites

Joskus toin kauan sitten MiniSparesista synkkarenkaat, joita mainostettiin vielä joksikin kisasynkiksi. Olivat aivan surkeat ja samaa kuului muiltakin. Historicki autossa kestivät puoli kisaa. Mahtaneeko vastaavia olla enää tarjolla? Toivottavasti ei.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 kuukausi myöhemmin...
Guest minimaalinen

Laatikko alkaa mennä pikkuhiljaa kasaanpäin. Minitonnin aloittelijan ohjeissa käskettiin: "Varmista siirtäjien lukitusruuvi rautalangalla". Autosta ei ole tulossa mitään kilpa-autoa, mutta olisihan se mukava olla varma ettei osat irtoile laatikossa. Miten varmistaminen käytännössä tapahtuu? Eikö tässä ole rikiä, että rautalanka katkeaa tärinässä ja päätyy öljynkiertoon? Riittäisiköhän Locktite, vai kestääkö se öljyssä?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...