salmin23 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2012 Moro ystävät! Taas ollaan peruskysymysten äärellä: käykö hydrolastic-etukelkkaan kumijousituskelkan osat? Ja vähän taustoja. Minissä, jonka etukelkka pitäisi vaihtaa, on kumijousitus. Tallissa makaa jouten pulverimaalattu hydrolastic-etukelkka. Ajatus olisi siis tehdä tyhjästä hydro-kelkasta kumikelkka vaihtamalla kaikki osat. Mahtaako käydä päikseen? Ilmeisesti "jousikupissa" ainakin on jotain pientä eroa... ???
minorv8 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2012 Tossa on kuva hydron kelkan tornin sisältä. Siinä näkyy 4 kohtaa missä tuo peltikehä on sisempänä. Eli lukitukset minkä alle hydron pussukka väännetään. Kumijousen saa tuonne poteroon siten että painat nuo neljä kohtaa ulospäin niin että peltikehä on pyöreä. Se ei edes vaadi paljoa voimaa. Tornin yläpään kohouma (minne pultit tulee korin plakista läpi) on hydrossa pari senttiä leveämpi kuin kumijousisessa joten 100 % entisöinnin pisteet ropisee tossa kohtaa... ;D Ylätukivarren stopparikumille ei hydron kelkassa ole reikiä joten ne pitää porata jos sen stopparin sinne haluaa. Hoksasin muuten kuvasta että tuollakin on stanssattuna MOWOG...
salmin23 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2012 Kiitos, tällä pääsee jo pitkälle! 8)
salmin23 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2012 Askarrellessa tuli mieleen, että onkos nuo etukelkan pohjaanlyöntikumit tarpeelliset/välttämättömät "normaalissa" ajossa?
minorv8 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2012 Saattaa olla katsastusmiehen mielestä...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään