Jump to content

VAROITUS MINISPEED UK!


tuoppixxx

Recommended Posts

Tilasin kyseisestä puljusta tavaraa huhtikuun puolivälissä ja rahat veloitettiin visalta samantein, kun tavaraa ei kesäkuuhun mennessä alkanut kuulumaan, niin olin yhteydessä liikkeeseen sähköpostitse, mutta viesteihin ei vastattu.Lopulta otin puhelimen käteen, mutta myöskään soittopyyntöihin asiasta kuulemma tietävä ei vastannut.Lopulta sain puhelimessa tiedon, että osaa tavaroista kuulemma odotetaan vielä saapuvaksi.Lopulta elokuun alussa sain soittamalla lupauksen, etä veloitetut rahat palautetaan ja tilaus perutaan, mutta rahoja ei näkynyt.Soitin luottokuntaan muutaman viikon päästä ja sain rahani tätä kautta takaisin, mutta parempaa oli vielä luvassa..Nyt minispeed on lähestynyt minua sähköpostitse ja he väittävät että olen saanut tavarat ja rahani takaisin, ja uhkaavat oikeustoimilla ::)Varmaan on pojille menestystä luvassa sillä rintamalla ;D Lohenista, newministuffista ja minimaniasta kokemukseni ovat pelkästään hyviä.

Link to comment
Share on other sites

Pyydäppä niitä lähettämään sinulle rahtipaperi missä on sun kuittaus, tätä kun ei ole niin asia on aika selvä. Uhkailla saa, mutta ei ne mihinkään toimiin ryhdy kun ei ole mitään edellytyksiä.

 

Mulla on kanssa kokemuksia siitä, että kauppiaat ei ole hirveen tyytyväisiä kun Visa peruuttaa maksunsa :D Mitä isompi firma, sitä epätoivoisempaa on toiminta. Pahimpana esimerkkinä VAG:n tehtaan manuaalien nettipalvelu, luulis että tommoiselle puljulle on 20e pikkuraha, ei ole...

Link to comment
Share on other sites

Jep, ilmoitin että haluan kyllä nähdä nämä "todisteet" siitä että olen tavarat vastaanottanut, hiljaista on nyt ollut hetken aikaa..Pitää kirjoitella mitä pojat vielä keksivät, mutta näyttäisi heillä ainakin sähköposti toimivan muutaman kuukauden katkoksen jälkeen 8) , kohta on varmaan ovella chuck norris C:-)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...