Jump to content

Recommended Posts

Posted

Näyttää kovapeltiseltä, pitelemättömältä 60-luvun alun mk1 aihiolta!

Toisin kuin monen projektiaihiot ;)

Tositarvitsija varmasti tienaisi hakurahat/vaivat.

Posted

Kiitos ilmoituksesta....

 

Varmistettu on että romuun ei mene...autolle on kuulemma jatkojalostus arvon mukaisin menetelmin tiedossa...

Posted

tästä oli jo ns. kaupat tekeillä mutta myyjä päättikin perua ja vaihtaa sen mopoon eikä raha enään kelvannut...

Posted

Nostikohan kopan ympärille noussut "into" arvon yhtäkkiä toiselle tasolle, joka lopulta johtaa siihen että värkki maatuu entiselle paikalleen.

Näinkin on monien kohdalla käynyt.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...