Jump to content

Recommended Posts

Posted

kyseessä 72 tonninen mini 1-piiri jarruilla. ajattelin laittaa taakse GT mallin leveämmät rummut, koska uudet vanteet kahnaa iskariin kiinni, niin saisi tarvittavat parisenttiä noilla leveillärummuilla renkaat ulommas.

onko jarrukengät samat normitakajarruissa ja GT mallisissa?

miten jarrusylinterit eroavat. minitron myy seuraavanlaisia: 17.4" GT 82-84/1275 cc15,00 €, Cooper S 15.8 mm14,50 €, GT 82-84 12.7 mm 2 piiri16,00 € Mini 19 mm, 67-00 11,00 € Onko nuo millit sylinterin mäntien halkasiat? mikä olisi sopivin vaihtoehto mun autoon.

voiko aiheuttaa jonkinlaista toimivuus ongelmaa jos on vääränmalliset sylinterit. ?

 

miten erottaa etu ja takapään jarrukengät toisistaan?

avasin mun GT:stä ja 1000 sesta takajarrut ja vertailin niitä ja huomasin et GT:n kengät oli 3cm leveät ja 1000:sen 4,5cm leveät, jossain on nyt ilmeisesti väärät kengät. minitron ei ainakaan anna mitään vaihtoehtoja noista kengistä. myyvät etupäähän ja takapäähän vain yhtämallia ja hinnassa on euron eroa, eteen 19e ja taakse18e, niin kait ne sit on jotenkin erinlaiset edessä ja takana.?

Posted

Taakse 3/4" (19,05mm) sylinterit ja 1 1/4" (31,75mm) leveät kengät.

Eteen 1 1/2" (38,1mm) leveät kengät.

59 - 64 välillä valmistetuissa yhdellä sylinterillä varustetuissa

etujarruissa oli 1 1/4" kengät, eivät kuitenkaan samat kuin takana.

 

Väärän kokoiset sylinterit voivat tehdä jarruista esim. takapainoiset.

 

Miten miniin sopii 45mm leveät jarrukengät? Jos sopiikin niin eivät

ainakaan kuulu siihen.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...