marko v Posted December 17, 2010 Report Posted December 17, 2010 kyseessä 72 tonninen mini 1-piiri jarruilla. ajattelin laittaa taakse GT mallin leveämmät rummut, koska uudet vanteet kahnaa iskariin kiinni, niin saisi tarvittavat parisenttiä noilla leveillärummuilla renkaat ulommas. onko jarrukengät samat normitakajarruissa ja GT mallisissa? miten jarrusylinterit eroavat. minitron myy seuraavanlaisia: 17.4" GT 82-84/1275 cc15,00 €, Cooper S 15.8 mm14,50 €, GT 82-84 12.7 mm 2 piiri16,00 € Mini 19 mm, 67-00 11,00 € Onko nuo millit sylinterin mäntien halkasiat? mikä olisi sopivin vaihtoehto mun autoon. voiko aiheuttaa jonkinlaista toimivuus ongelmaa jos on vääränmalliset sylinterit. ? miten erottaa etu ja takapään jarrukengät toisistaan? avasin mun GT:stä ja 1000 sesta takajarrut ja vertailin niitä ja huomasin et GT:n kengät oli 3cm leveät ja 1000:sen 4,5cm leveät, jossain on nyt ilmeisesti väärät kengät. minitron ei ainakaan anna mitään vaihtoehtoja noista kengistä. myyvät etupäähän ja takapäähän vain yhtämallia ja hinnassa on euron eroa, eteen 19e ja taakse18e, niin kait ne sit on jotenkin erinlaiset edessä ja takana.?
tailke Posted December 17, 2010 Report Posted December 17, 2010 Taakse 3/4" (19,05mm) sylinterit ja 1 1/4" (31,75mm) leveät kengät. Eteen 1 1/2" (38,1mm) leveät kengät. 59 - 64 välillä valmistetuissa yhdellä sylinterillä varustetuissa etujarruissa oli 1 1/4" kengät, eivät kuitenkaan samat kuin takana. Väärän kokoiset sylinterit voivat tehdä jarruista esim. takapainoiset. Miten miniin sopii 45mm leveät jarrukengät? Jos sopiikin niin eivät ainakaan kuulu siihen.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now