Jump to content

M: Mini Cooper S Clubman (myynnissä yhden päivän)


Guest Huikko

Recommended Posts

http://www.nettiauto.com/mini/cooper/2920548

 

Jos ei mene perjantaina 14.5.2010 kaupaksi, niin vien sen Autokeskukseen ja otan käteistä tilille.

 

Kyseessä on suomen ehjin ja hienoin R55, johon on korjautettu kaikki tehtaan hienot "ominaisuudet" takuuseen.

 

Ruostesuojauksella ja äänieristyksellä 4 vuotta takuuta jäljellä

Maalipinnan Brilliant-käsittelyllä 5 vuotta takuuta jäljellä

Tehdastakuu ummessa, mutta lähes "kaikesta" on huolto/takuucase aloitettu takuuaikana, joten jos tulee samoja oireita niin menee edelleen takuuseen.

 

Jos kiinnostaa, niin ole nopea. Maanantaina tätä myy autoliike ja se maksaa enemmän.

 

EDIT: En ota mitään vaihdossa, käyttöauto on huomenna pihassa ja siinä ei lue missään kohtaa BMW eikä Mini...

Link to comment
Share on other sites

Vein sen autoliikkeeseen koska halusin taas vanhan ja halvan auton jota osaan itse korjata.

Nyt on taas auto jonka arvo nousee jos sen pitää kunnossa. On vaan helpompi hengittää näin.

 

Ei nämä uudet autot ole se mun juttu. Pärjään ihan hyvin muutaman tuhannen euron autollakin koska osaan pitää sen itse ehjänä, eikä minun tarvitse maksaa työstä mottipäisiä hintoja kenellekään.

 

Uuden ostin aikanaan siksi, että siihen ei tarvitse kuin laittaa bensaa tankkiin ja viedä ajallaan huoltoon. Totuus oli kuitenkin ihan muuta ja arvonalennus sattui ihan liikaa lompakkoon. Vihelsin pelin poikki nyt kun autosta sai vielä kunnolla rahaa.

Link to comment
Share on other sites

mä niin ymmärrän sua, tosin eri syistä.  :D mullahan oli joskus vuoden vanha auto mut se oli mulle aevan liian uudenkarhea, liian hieno, liian kiiltävä jne eikä siinä ollut mitään laittamista kun kaikki oli valmiiksi just niin kuin pitääkin. tää nykyinen kottero taas.. noh sitä nyt oon yrittäny vaan sietää.  ;D

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...