HraHuuh Posted March 31, 2010 Report Posted March 31, 2010 morroo! olisko kellään antaa minkäänlaisia suuntaa antavia lukuja weberin 45 dcoe:hen kurkuille,pääsuuttimille jne.. tai etenki suositella jotain hyvää opusta mistä vois löytää vastauksen tähä huoleen. ::) kone on 1300 ja sille on tehty seuraavat muutokset tähän mennes kansi laskettu - puristukset siin 11 paikkeil. pako- ja imutilat avarrettu. tiukempi nokka 73,5mm männät, lcb pakosarja ja tällä näkymin rc40 putkisto, kevennetty vauhtipyörä. Tällänen opus löyty netist: Weber Carburetors Haynes onko kellään kokemust tästä eepoksest?
Mini1380 Posted April 1, 2010 Report Posted April 1, 2010 Mikä on tiukempi nokka (suhteellinen käsite) ? Minkä pituinen/lainen imusarja? Minkä kokoinen LCB, niitä on kolmea eri kokoa? Mitkä venttiilit? How to modify your Mini ja Tuning BL´s A-series engine (David Vizard:in kirjoittamia) antaa aika hyvät lähtökohdat noille arvoille. Mul on jossain ylhäällä mitä omas on ollut paikallaan. Kurkku 38 jopa 40 jos on rankempi kone 36 hiukan miedompaan ja jos haluu alas enempi tapahtumaa.
HraHuuh Posted April 12, 2010 Author Report Posted April 12, 2010 tiukempi nokka on 280 6" imusarja LCB on standardi vakio 1300 koneen kannen venttiilit
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now