Jump to content

Recommended Posts

Posted

R56 S 2007 kyseessä. Kytkinremotin jälkeen auto alkoi muutaman kilometrin ajon jälkeen vetämään limp modeen. Railipaine kohoaa moottorin hidastaessa yli arvojen ja lyö rajoitteet päälle. Toimii vaikka tunnin jos ajaa moottoritietä, mutta risteykseen hidastaessa nousee paineet. On vaihdettu venakopan kansi, huohotusletku, se purgevalve mikä on imusarjassa kiinni, sekä myöskin imusarjassa kiinni oleva alipainesäädin. Auton kun käynnistää niin railipaineet on n 5hPa(voi olla väärä yksikkö). Ettei olisi takapäässä ongelmaa tankin ja siellä olevan tekniikan kanssa? Vähän neuvoton rupeaa jo itse olemaan.

W

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...