Jump to content

Recommended Posts

Posted

Turbo hajosi R60 2012 Countryman ALL4  autosta. Moottorina N18B16A 95tkm ajettuna. Öljyn vaihdot tehty aluksi ohjelman mukaan jonka jälkeen minä olen puolittanut 80tkm jälkeen vaihtovälin.

Uusi turbo on jo asennettu mutta kauppias suosittele tarkistuttamaan suuttimet ja korkeapainepumpun mahdollisen öljyn joukkoon bensan vuotamisen vuoksi.

Onko tuo 95tkm kyseiselle Borg Warnerille yleinen aika hajota?

Onko näissä moottoreissa päässyt korkeapainepumppu vuotamaan bensaa öljyn joukkoon pumpun tiivisteen tms hajoamisen vuoksi? Omaan korvaan korkeapainepumppu olisi varteenotettavampi vaihtoehto tarkistuttaa, onhan se kivempi hommakin 😁

Viime öljyn vaihdosta aikaa pari tonnia eikä öljykorkin alta tule mielestäni sen kummempaa bensan käryä kuin muistakaan bensa autoistani.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...