Saatat myös pitää
Mobilia, Minejä ja aurinkoa. Siitä on hyvä päivä tehty.
Lehdessä on tarkemmin juttua tapahtumasta ja tässä hieman kuvia, olkaa hyvät.
Satoi vettä. Välillä paistoi aurinko. Sitten satoi taas vettä, mutta ilalla Aulangolla aurinko paistoi ja kaikkia hymyilytti.
Minikerhon yksi juhlavuoden tapahtumista oli Tampereen Keskustorin Mineillä täyttänyt kokoontuminen 9.Kesäkuuta. Ensimmäiset autot olivat jo paikalla ennen yhdeksää, vaikka tapahtuma virallisesti käynnistyi […]








































































