Jump to content

Verkkokauppaa perustamassa


J&Pojat

Recommended Posts

Laskut on tehty ja kaikki näyttää hyvältä, kuhan nyt rahaa ja nimi asiat selviää niin voin laittaa firman tulille.

Kiitos vastauksista!

 

 

Terve

 

Olen perustamassa verkkokauppaa joka myisi öljyjä, lisäaineita ja muita kemikaaleja vanhoille ajoneuvoille, tarvitsisin hieman lukuja pöytään että saisin tehtyä kannattavuuslaskelmat yms. Tätä varten olen tehnyt kyselyn ja saanut ylläpidolta luvan laittaa sen tänne.

 

Klubilaisille on tietenkin tarkoitus antaa alennusta tuotteista ja myyntiin on tarkoitus ottaa erityisesti vanhemmalle Minille tehty öljy.

Kysymyksiä voi laittaa myös tähän ketjuun ja kyselyä saa linkittää muillekkin.

 

Kiitos

Link to comment
Share on other sites

Olen käynyt keskustelua Castrolin, Millers Oilin ja Shellin kanssa. Shellin edustus on hieman epävarmaa, kun eivät tunnu olevan kiinnostuneita. Millers on sen sijaan hyvinkin kiinnostunut yhteistyöstä ja heiltä onkin tarkoitus ottaa myyntiin kattava valikoima vanhempien autojen rasvoja ja öljyjä.

 

Postikulut uskon pystyväni pitämään hillittyinä, olen postin kanssa käynyt läpi noita aineita ja mitä pystyy lähettämään postitse ja mihin hintaan.

 

Tämä on vain sivutoiminen yritys, ettei tarvitse elantoa saada tästä, kuhan saisi hyviä tuotteita Suomen markkinoille.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...