Guest valmetti Posted December 4, 2010 Report Posted December 4, 2010 Miten pääsee rekisteröitymään www.mcff.net forumiin? Kun klikkaa rekisteröityminen kohtaa niin tulee tyhjä sivu ja kun yrittää lähettää viestiä sivulla olevaan sähköpostiosoitteeseen niin viesti tulee takaisin koska osoite ei toimi.
Guest jamust Posted December 20, 2010 Report Posted December 20, 2010 Sama ongelma yhäkin, paitsi ettei mistään löydy yhtään sähköpostiosoitetta johon lähetellä ihmetyksiään, ylläpidon tiedot näkyvät vain rekisteröityneille ja rekisteröinti ei onnistu. Tietääkö joku jonkun osoitteen ylläpitoon tai onko Suomessa joku aktiivisempi uuden sukupolven Mineihin (MINEIHIN) keskittynyt foorumi?. Kiinnostaisi kokemukset tuoreemman minin maahantuontiin liittyvästä järkevyydestä tai järjettömyydestä. Mistä kannattaa hake vai onko markkinat Suomessa edulliset Mineille ja onko päästököyhät nykymallit erityisen edullisia tuoda jostakin. Oliko Italiassa jostain syystä poikkeuksellisen paljon edullisia diesel-Minejä?
Guest idefix Posted December 21, 2010 Report Posted December 21, 2010 Katsos, niimpä näkyy tyhjää sivua tarjoavan..Minä laitan viestiä Mini.2 foorumin ylläpidolle samantien.. Ja kyllä tämä Mini2 taitaa olla se ainoa ja vilkkain Ministien foorumi, myös BMW minien.. Sami
Guest rampe_58 Posted December 29, 2010 Report Posted December 29, 2010 Hoitaakohan näitä sivustoja enää kukaan. Ei näillä kauheasti ole kävijöitäkään ollut.Uuden sukupolven Mineihin en osaa ottaa kantaa. Itse olen enemmän näitä entisöinti- ja retro ihmisiä. Tästä minisivustosta taitaa aika jättää. Vahailen tulevaisuudessa sitten -64:tani ilman Miniclubia ja ilman kerhoja.
Recommended Posts