Jump to content

Upea uusi kerholehti !


Guest mini1380

Recommended Posts

Ihmettelen miksei jo aiemmin ole siirrytty suurempaan lehti kokoon.

Uusi lehtikoko on ilo silmälle ei enää tihruttelua pienestä läpykästä kuvistakin saa paljon paremmin selvää!

Näköjään kaikesta kritiikistä huolimatta syyskokous tuotti jo ensimmäisen herkullisen hedelmän.

Kiitoksia lehdentekijöille hyvästä ehdotuksesta!

Pienenä pointtina materiaali voisi olla samaa kuin ennen muuten upea uusi lehti.

Link to comment
Share on other sites

Hieno on lehti!!

Nyt vain kynät savuamaan ja tekemään juttuja projekteista!!Reissuista, oman kylän asioista!ym.

Kaikki haluavat lukea hyvää lehteä, mutta juuri kukaan ei viitsi lähettää sinne juttuja.

Keskustelupalsta pullistelee pitkiä tarinoita/kuvia hienoista projekteista ja niitä jaksetaan päivitellä lähes päivittäin!! Mutta kerholehteen ei saada mitään? Miksi?

Herätkää viilaajat! Kohta meillä ei ole lehteä!!

Link to comment
Share on other sites

Häh... Herätkää viilaajat...

 

Saa sitä herätä sellaisetkin jotka ovat jo joskus rakennelleet hienoja Minejä sekä matkustelleet monet IMMit!!!!

Eikö muka niistä ole mitään kerrottavaa???

Varmasti on tullut uusia lukijoita paljon joilla ei ole tietoa moisista autoista tai reissuista...

Link to comment
Share on other sites

Minä olen varmasti aikanaan kirjoitellut lehteen enemmän juttuja,kuin monet ehtivät enää koskaan, vaikka heti alkaisivat :)

Mitä sitä aina vanhoja jauhamaan. kun mitään uutta ei ole 10 vuoteen tapahtunut harrasterintamalla.

(olen muuten joka vuosi lähettänyt ainakin yhden aineiston lehteen!Vähintään siihen voisi jokainen pyrkiä!!)

Link to comment
Share on other sites

Joo sitä minäkin olen ihmetellyt, kun nettiin ilmestyy hienoja juttuja Minien rakentelusta( jopa ulkomaan kielillä), mutta lehteen ei saada edes KUVAA aikaiseksi.

Tänä vuonna ei tule muuten ulkomaanjuttua Minillä, joten IMM:ään menijät kamera ja kynä föliin !!!!!

Ps Määkin olen kaks juttua tehnyt.

Link to comment
Share on other sites

Innon reissujutut on kyllä olleet hyviä :)

 

Itseasiassa tulevasta IMM-reissusta ois vihdoin tarkoitus pitää päiväkirjaa, josko jäis sillä tavalla jotain mieleenkin reissusta muille kirjoitettavaksi.

 

Jos sitä vaikka sitten kirjoittaisi projektijutun lehteen kun jompikumpi rakennelma ois oikeasti valmis ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...