Jump to content

hydrolasticista muutos kumikartioon?


Guest pasisi

Recommended Posts

Jos kunnolla haluaa tehdä, niin molemmat kelkat, takatukivarret, etuylätukivarret ainakin.

Tiedän että on vaihdettu vain kumijouset kartioineen suoraan hydron muitten osien kanssa, mutta korkeuksista ym. pyörän asennoista en ole silloin varma??

Link to comment
Share on other sites

Eiks ainakin käsijarruvaijerin "rulla"/seurain oo erilainen ja jotain eroa jarruputkien kulussa?

Mut ei siitä nyt ihan kaikkea tarvii vaihtaa, käsittääkseni noit kelkkoi on ihan hyvällä menestyksellä käytetty kunhan vaan "mehupussin" kiinnikkeet on poistettu kumikartioitten alta. Ja kaikkihan tietty käyttää HI-LO:ja joilla korkeus pistetään natsaan ;-) .

Link to comment
Share on other sites

Mä oon tehnyt ton muutoksen omaani joku 15 v sitten. Säilytin orggis kelkat ja tukuvarret. Kusipussit ekaks kelkasta veks. Niiden pitäisi lähteä kääntämällä niitä 45 astetta vasemmalle tai oikealle, suunnalla ei ole väliä. Kun ne on saatu irti, kelkassa olevat lukituslipareet painetaan ulommaksi. Vaikea selittää mutta kun elemetti on veks niin silmäys sen poteroon ja homma on suht selkeä. Kumijousi menee sellaisenaan hydroelementin tilalle. Edessä on vähän ahdasta ja mä muistaakseni veistin kumijousiin sopivat lovet, jotta kumijousen sai paikoilleen. Mulla on hilot joilla korkeuden sai passattua sopivaksi. Takatukivarteen täytyy tehdä iskarin alakiinnitys, mulla se on 3/8 UNF pultti.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 kuukausi myöhemmin...

englannista kannattaa tilata valmis paketi missä on oikeestaan kaikki, puslat,reaktiotangot, alatukivarret, iskarit hi-lot ja kumijoiset. maksaa vähä yli 300e ja kuljetus englannista maksaa myös jonkin verran ja jos ei ole kiirettä nii ehtii odottamaan osia kun tulevat sieltä.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...