Guest c7kattila Posted January 12, 2010 Report Posted January 12, 2010 Tarkoitus on valkoiselle katolle teipata mustat lätkät, joka muistuttaa sit ruutulippua.Olisko jollain antaa mittoja noille mustille lätkille 9kpl, niin kävisin teettään ne sitten.KIITOS JO ETUKÄTEEN
Guest simoo Posted January 13, 2010 Report Posted January 13, 2010 laitoin juuri vaimon autoon ruutulippukaton lätkän koko oli 15¤15 niitä meni todella paljon kattoon noin 35-40kpl mutta tuli mielestäni paremman näköinen kuin isommista lätkistä mini on 02 mutta sama periaat kuin vanhassa minissä.joten lätkän koko on ihan sama riippuu siittä mitä haluu ja mistä tykkää.on muuten todella vaikea teipata lätkät kattoon jos haluaa linjat suoriksi kuplat ja rypyt pois,itse en edes yrittänyt koska on käyttöauto eikä klassikko
Guest c7kattila Posted January 13, 2010 Report Posted January 13, 2010 Itse ajattelin laittaa isommat lätkät miniini vm-74 mutta olisi kiva nähdä minkä näköinen on pienimmillä lätkillä.Todennäköisesti on siisti myös näin.
Guest simoo Posted January 16, 2010 Report Posted January 16, 2010 nettiautossa on myynnissä mini jossa on ruutulippukatto,siinä mun mielestä on enemmän kuin 9kpl ja sekin näyttää isolta(makuasia).varmaankin teippaus on laitettu uutena asiakkaan pyynnöstä tai kuuluu varustepakettiin,tuis mieleen et ois lätkän koko 30¤30cm tossa autossa.
Guest c7kattila Posted January 17, 2010 Report Posted January 17, 2010 Olet oikeassa,taisin laskea väärin lätkien määrän
Guest agm49 Posted June 15, 2010 Report Posted June 15, 2010 Tarroista olis kanssa kysymys, mistähän löytyisi niitä 90 -luvun minin valkoisia "Mini Cooper" -lehvätarroja? Alkuperäiset jo kovasti haalistuneet. Valkoisia kylkiraitoja näkyy kyllä olevankin myynnissä.
Recommended Posts