Jump to content

Painelaakeri


Recommended Posts

Guest c7kattila
Posted

Tonninen-74 olisi kyseessä ja painelaakeri pitäisi vaihtaa.Voisiko joku valaista minkälaisesta hommasta on kyse.Onko vaihteiston irroitus kovin tuskallinen.Kiitos jo etukäteen vinkeistä

Guest mgbgt67
Posted

Osta korjaamokäsikirja!! Esim täältä: www.play.com. Olen vastannut aikaisemmin näin.

 

Kirjoittaja: mgbgt67, 2006-04-08, 17:58:11

 

Konetta ei tarvi nostaa pois.

 

Kytkimenpuoleinen moottorinkumityyny irti kelkasta.Konetta nostetaan

kytkimenpuoleisesta päästä vaikka tunkilla, kytkinkoppa irti; siinä se.

Vähän on takimmaiset pultit ahtaassa paikassa mutta irtoaa

kuitenkin. Lämmityslaitteen putkistoa joutuu ehkä purkaan ja startin irrottaan sekä joitakin pikkunippeleitä.

Kannattaa katsella aikaisempia viestejäkin.

×
×
  • Create New...