Guest c7kattila Posted September 9, 2009 Report Posted September 9, 2009 Tonninen-74 olisi kyseessä ja painelaakeri pitäisi vaihtaa.Voisiko joku valaista minkälaisesta hommasta on kyse.Onko vaihteiston irroitus kovin tuskallinen.Kiitos jo etukäteen vinkeistä
Guest mgbgt67 Posted September 9, 2009 Report Posted September 9, 2009 Osta korjaamokäsikirja!! Esim täältä: www.play.com. Olen vastannut aikaisemmin näin. Kirjoittaja: mgbgt67, 2006-04-08, 17:58:11 Konetta ei tarvi nostaa pois. Kytkimenpuoleinen moottorinkumityyny irti kelkasta.Konetta nostetaan kytkimenpuoleisesta päästä vaikka tunkilla, kytkinkoppa irti; siinä se. Vähän on takimmaiset pultit ahtaassa paikassa mutta irtoaa kuitenkin. Lämmityslaitteen putkistoa joutuu ehkä purkaan ja startin irrottaan sekä joitakin pikkunippeleitä. Kannattaa katsella aikaisempia viestejäkin.
Guest c7kattila Posted September 10, 2009 Report Posted September 10, 2009 Kiitos vinkistä,näillä tiedoilla homma onnistuu
Recommended Posts