Jump to content

Turvavyöt taakse


Guest mauni

Recommended Posts

Kiitos vastauksesta. Mä koitan siihen jotkut vyöt löytää. Onko levyjarrulla tietoa siitä, minkälaisia jarrujärjetelmiä käytetään tai on käytetty -76 one.

Mulla on valmiiksi kopioitu putkisto vanhasta. Siinä menee kaksi putkea taakse ja etupäätä en muista miten se menee. Olisin varsin kiitollinen jos sulla olisi jotain faktaa.

Projektini on ehtinyt siihen vaiheeseen, että mini on maalattu. Ollaan postiteltu, mutta en löydä sun s-postia enää...

marko.sivunen@netikka.fi

Link to comment
Share on other sites

Moron

Sulla on 2-piirijarrut, mutten löydä nyt mistään kaaviokuvaa siitä. Mulla itsellä ei ole koskaan ollut liikenteessä niin "uutta" Miniä jossa olisi ne olleet, mutta tässä on polku tiedostoon,jonka kopioin aikaisemmilta vastaajilta. Sieltä löytyy apua moneen asiaan.

http://www.limora.com/index/lang-2/lkz- ... pl,x-a.htm

 

lataa koko 50MB tiedosto auttaa monessa pulmassa

Link to comment
Share on other sites

  • 1 kuukausi myöhemmin...

tervehdys

 

itse laitoin/vaihdoin omaan Miniini -92, Mazda 323:n turvavyöt. kyseiset vyöt hain romuttamolta ja maksoivat yhteensä ~20€ kaikkineen pultteineen päivineen. lisäksi sain takapenkille myös keskelle turvavyön vaikkakin auto on rekisteröity vain 4:lle mutta vöitä on kuitenkin 5:lle henkilölle

Link to comment
Share on other sites

Kiitos Petelle fiksusta vastauksesta. Tällä foorumilla on lähinnä Minin kanssa (lue naimisissa) olevia eli ei muuta elämää...

Itse kyselen täältä hyviä vastauksia, koska kukaan ei tiedä kaikkea!Ilmeisesti tämä foorumi on sitä varten joskus luotukin;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...