Guest pensseli69 Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 Vaihdan 1000:seen miniin konetta 1300 a+ ja tuli ongelmia. kytkin, vauhtipyörä laatikko ym on tonnisesta. Ratas joka tulee kampiakselin päähän ja rattaan toinen pää kytkinlevyn sisälle booreihin niin ratas ei mene pohjaan kampiakseliin, eli liian paksu kampiakseli? ratas systeemissä näyttää olevan jotain holkkeja sisäpuolella mutta nopean mittauksen jälkeen näyttää että ei menisi silti paikalleen. Ja kytkinpuoli on normaali että ei vertokytkin. mitä pitäisi tehdä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 970s Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 Vaihtaa se ensiovetopyörä 1300 malliseen. Pikkukoneen kampuran kaula on halkaisijaltaan pienempi kuin 1275 koneissa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pensseli69 Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Sopiiko ensiovetopyörä ihan mistä vaan 1300 koneesta ettei pelkästään a+ koneesta, tuo on metrosta otettu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mini1380 Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 A ja A+ rattaissa on eri hammasprofiili, eli jos muut rattaat on A-mallin 1000 koneesta tarvitset A-mallin 1300cc:n yläpyörän. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 970s Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Elikkäs tämmöinen: http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=33448 Jos löydät tommoisen käytettynä niin tsekkaa ensinnäkin ettei kytkimen stefa ole syönyt rattaan ulkopintaan uraa. Jos siinä on syvä ura niin stefa ei välttämättä enää tiivistä. Toinen ongelma on helojen kunto, paljon ajetut rattaat tarvitsis uudet helat. Mulla on ainakin yksi hyvä ratas johon on helat vaihdettu, mutta ei vielä sorvattu lopulliseen mittaansa. Saattaa olla että löytyis myös toinen kohtuukuntoinen käytetty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts