Jump to content

Ikkunatiivisteiden kiristyslistat


Guest k2jsalmi

Recommended Posts

Nyt kysytään vaikeita asioita.Sanoisin, että periaatteessa Suomessa myydyt mallit olivat Standard Saloon eli Basic-malleja, ellei mallimerkinnässä toisin mainita. Kasipuolikas Mk3 oli ikäänkuin köyhemmin varusteltu kuin tonninen. Mk3 malleissa kuitenkin oli kaikissa avattavat takasivulasit, paitsi joissain 80-mallisissa,jotka olivat osittain Ruotsin markkinoille varusteltu.(mm. tankki ja tankinkorkki erilainen. Samat kuin Kanadan mallissa)

Avattavien takasivulasien kanssa muuten käsittääkseni oli aina kiiltävät etu- ja takalasin kiristyslistat. Näyttäähän se paremmalta. Ei ole suuri virhe laitat mitä laitat. Pääasia, että auton väri on kohdallaan.

Link to comment
Share on other sites

Avattavien lasien kanssa oli aina kiiltävät 60-luvulla mk1 ja mk2 koreissa,koska ne oli vain coopereissa ja deluxeissa.

Väittäisin kuitenkin että Suomeen tuoduissa mk3 korisissa 70 lukusissa on kaikissa ollut mustat alunperin.Clubmannista en tiedä. GT:ssä varmaan oli kiiltävät.Vannomaan en mene, kun ei ole tarvinnut koskaan aiheeseen perehtyä.

Link to comment
Share on other sites

Tietämäni -71 malliset tuonväriset MK3:set minit on kaikki olleet mustilla listoilla osto hetkellä(omani mukaan lukien), joskus ostamassani -74 100cc oli kromiset (voimakkaasti kellertyneet luultavimmin alkuperäiset) kun sen purin, malli muistaakseni de luxe tai super de luxe.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...