Guest mika p Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 missä vika 1piirijarruissa? poljinta pumpatessa pitää paineet, kun laskee polkimen ylös joutuu taas pumppaamaan paineet, kaikki pyöräsylinterit ja pääsylinteri uudet.Pitää paineen poljinta painettaessa vaikka vuorokauden
Guest levyjarrut Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 Ilmaa tai sitten jarrut säädetty väärin (liian kaukana) Edessä 2 säätöruuvia puolellaan! Kengät asennettu väärin?
Guest m1n1 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2008 Sorvatut rummut !
Guest mormegil Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2009 Vähän samanlainen ongelma. Eli 1-piiri jarrut tehostimella. Edessä levyt. Muuta ei ole tehty ennen hyvin toimineille jarruille kuin että tehostin oli irti muun remontin tieltä ja sen jäljiltä jarrupoljin painuu todella alas ensimmäisellä polkasulla. Paine kyllä löytyy silloinkin, mutta kun pumppaa kerran niin poljin jää heti ylemmäs. Ja heti kun päästää polkimen hetkeksi, niin taas painuu selvästi alemmas. Ilmattu on koko systeemi niin perkuleen perusteellisesti sekä perinteisesti, ilmausruuveista imemällä ja säiliön korkista paineella. Kaikki osat on melko uusia ja säädöt OK. Mistään ei vuoda ja paine pysyy poljinta painettaessa. Voiko pääsylinterissä olla vikaa vai onko sitä ilmaa nyt vielä jossain?
Guest m1n1 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2009 Kantsis vielä kokeilla yksi juttu - ilmausmanooveri kun auto on tyhjäkäynnillä, eli tehostin toiminnassa. Tai sitten jättää tehostin pois.
Guest mormegil Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2009 No sehän se oli! Suuret kiitokset! Eli moottorin piti käydä, niin johan tuli ilmaa pois. Jossain vaiheessa tuota mietin ja tulin siihen tulokseen että pitäisi se ilma tulla pois muutenkin. Ei pitäisi miettiä liikaa tällä päällä.
Guest levyjarrut Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Hyvä että ilmaus onnistui, mutta ihmettelin mistä moinen johtuu? Itse olen ilmaillut ihan normaalisti useita tehostimellisia Minejä monta kertaa, eikä koskaan mitään ongelmaa? Johtunee siitä mihin asentoon tehostin asennettu? Itsellä ollut aina siinä paikassa/asennossa mihin tehostin on Cooper S:ssä alunperin sovitettu.
Recommended Posts