Guest janoslav Posted May 22, 2008 Report Posted May 22, 2008 Apua. Vm 94 ministä rupesi tulemaan ilmeisesti jäähdytysnestettä autoon sisälle lämppärin pohjasta.Missä vika ???????? Kiitos etukäteen
Guest levyjarrut Posted May 22, 2008 Report Posted May 22, 2008 Kannattaa tarkastaa letkun liitokset kuitenkin ennenkuin tilaa uuden kennon. Voi uittaa niistäkin.
Guest 970s Posted May 27, 2008 Report Posted May 27, 2008 MPi:n kennossa on letkulähdöt laipalla ja ruuveilla itse kennossa kiinni. Laipan ja kennon välissä on O-rengas tiivisteenä. Yksi mahdollinen vuotokohta jos 94-mallissa on sama kenno.
Guest janoslav Posted May 28, 2008 Report Posted May 28, 2008 Tarkistin letkuliitokset ja niistä ei ainakaan vuoda. Kun laittaa lämppärin päälle niin vuotaa enemmän kuin lämppärin ollessa kiinni.Eli kannattaa varmaan tarkistaa tuo o-rengas ennenkuin tilaa uuden kennon?
Recommended Posts