Jump to content

Recommended Posts

Guest janoslav
Posted

Apua. Vm 94 ministä rupesi tulemaan ilmeisesti jäähdytysnestettä autoon sisälle lämppärin pohjasta.Missä vika ????????

Kiitos etukäteen

Guest levyjarrut
Posted

Kannattaa tarkastaa letkun liitokset kuitenkin ennenkuin tilaa uuden kennon. Voi uittaa niistäkin.

Guest 970s
Posted

MPi:n kennossa on letkulähdöt laipalla ja ruuveilla itse kennossa kiinni. Laipan ja kennon välissä on O-rengas tiivisteenä. Yksi mahdollinen vuotokohta jos 94-mallissa on sama kenno.

Guest janoslav
Posted

Tarkistin letkuliitokset ja niistä ei ainakaan vuoda. Kun laittaa lämppärin päälle niin vuotaa enemmän kuin lämppärin ollessa kiinni.Eli kannattaa varmaan tarkistaa tuo o-rengas ennenkuin tilaa uuden kennon?

×
×
  • Create New...