Jump to content

Austin Mini Clubman 1300cc -70


Guest sik

Recommended Posts

Tarkoitus olisi luopua Mini projektista.

 

Eli Clubman vm. -70 1300cc koneella. Kori hiekkapuhallettu ja happomaalattu edellisen omistajan toimesta. Itse olen hitsannut alustan ja massannut. Molemmat kolmiopellit ja takahiekkapelti vaihdettu. Museoautoa tästä ei vähällä vaivalla enää saa. Edellinen omistaja leikannut keulan pois (flippiä varten), itse hitsasin alkuperäisen keulan takaisin (lasikuituflippikin löytyy).

 

Kelkat ostettu erikseen hiekkapuhallettuna ja maalattuna, eli on hyvät. Takatukivarsien korjaussarjat asennettu ja paljon muuta uutta osaa, joista löytyy kuitit. Moottori purettu, ja hoonattu + vaihdettu männänrenkaat, kiertokannen ja kampuran laakerit ym. Mottia koekäytetty remontin jälkeen irrallaan, ja hyvin kehrää. Koneessa HIF6 kaasari. Pari virinokkaa löytyy myös (nyt vakio kiinni).

 

Autoon löytyy 8,4" levyjarrut. Lisäksi on uudet 1300cc ylikoon männät renkaineen, 850cc kone palasina, kaksi vaihdelaatikkoa, vanhat kelkat (etukelkka ok), kärjetön sytkä ym. osaa. Puuttuvia osia ainakin ikkunoiden tiivisteet, jotka tietenkin kannattaisi muutenkin uusia, myös sisustan verhousta puuttuu.

 

Kuva autosta vielä keula irti:

http://img54.imageshack.us/img54/264/03032007036ak3.jpg

 

Auto Lempäälässä. Hintaa suunnilleen puolentoista tonnin molemmin puolin, riippuen mitä tulee mukana.

 

simo.kahra@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

  • 3 kuukautta myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 7 kuukautta myöhemmin...
×
×
  • Luo uusi...