Jump to content

Recommended Posts

Guest 1275 a+
Posted

Aikaisemmin oli juttua sähköpuhaltimen toiminnasta, siis onko imevä vai puhaltava. Olenko ymmärtänyt oikein, kun laittaa puhaltimen lokasuojan sisälle, niin pitäis olla imevä puhallin. Eli puhaltaa konehuoneesta lokasuojaan päin vai?. Eikö puhallin yleensä puhalla moottoriin päin.

Guest levyjarrut
Posted

Kyllä Minin puhallin aina "imee" konehuoneesta ja puhaltaa jäähdyttimen läpi lokasuojan sisään.

×
×
  • Create New...