Jump to content

kärjetönsytytys

Guest kalle_s_

Recommended Posts

Kirjoitettu

onkos joku laittanu tollasen kärjelliseen miniin? onko hintansa arvoinen ja toimiiko??

Kirjoitettu

Toimii, ollut tollanen ignitor:in setti vuosia ja oon ollut enempi kuin tyytyväinen.

Kirjoitettu

Mistä olet tuon ignitorin hommannut? Mulla on tuo 25d jakaja, joten löytyykö siihen sopiva setti?

Kirjoitettu

Ei mennyt tuli- eikä muita maksuja, kun se tuli EU-maasta. Paketti tuli suoraan kotiin.

• 1 kuukausi myöhemmin...
Kirjoitettu

Mitenkäs kärjetön toimisi 59vm.minorissa.Tämä on minulle uusi tuttavuus.Mitenkäs minoriin löytyy suomesta osia vai pitääkö tilata Briteistä.(kaasutin,virranjakaja,jarru osat,ym ym.

Kirjoitettu

Kärjetön toimii Minorissa ihan samalla lailla kuin Minissäkin. Molemmissa on sama 25D4 jakaja. Minoriin saa Suomestakin osia (esim. Brittiosa) mutta nopeampaa on tilata suoraan Englannista. Itse olen ottanut Englannista ne vähäiset rojut mitä vielä alkuperäistä autossa on.

Kirjoitettu

Sitten olis viellä tarvis tietoa minori 59.säätöarvoista ym.tekniikka puolesta.Tilasin tollasen Haynes kirjan ja totesin kyllä melkosurkeeksi(esim.huono kuvitus)kaikki tieto otetaan mielellään vastaan.

Kirjoitettu

Totas noin, pistä mulle sähköpostia osoitteeseen jukka.harkola at polartest.fi. (Miukumauku tietenskin ton at tilalle, en viitsi pistää oikein kirjoitettuna kun olen pikku hijaa pääsemässä paskapostista eroon...). Mulla on sekä varaosakirja että korjauskäsikirja, voin ottaa niistä kopiot. Toimitusaika on kylläkin pitkä koska en ole muutamaan viikkoon työmaalla...

• Luo uusi...