Jump to content

Recommended Posts

Guest kalle_s_
Posted

onkos joku laittanu tollasen kärjelliseen miniin? onko hintansa arvoinen ja toimiiko??

Guest mini1380
Posted

Toimii, ollut tollanen ignitor:in setti vuosia ja oon ollut enempi kuin tyytyväinen.

Guest soppa
Posted

Mistä olet tuon ignitorin hommannut? Mulla on tuo 25d jakaja, joten löytyykö siihen sopiva setti?

Guest mini1380
Posted

Mulla ois tollanen uus muistaakseni hyllyssä.

Guest soppa
Posted

Mitä kustantaa? Vissiinkin muutama toimittaja Suomessa niitä myy, kun tiedustelin.

Guest mini1380
Posted

100e siit tarvis saada, hinta esim.Minitronilla 137e.

Guest exv-74
Posted

Ei mennyt tuli- eikä muita maksuja, kun se tuli EU-maasta. Paketti tuli suoraan kotiin.

  • 1 month later...
Guest minor 59
Posted

Mitenkäs kärjetön toimisi 59vm.minorissa.Tämä on minulle uusi tuttavuus.Mitenkäs minoriin löytyy suomesta osia vai pitääkö tilata Briteistä.(kaasutin,virranjakaja,jarru osat,ym ym.

Guest 970s
Posted

Kärjetön toimii Minorissa ihan samalla lailla kuin Minissäkin. Molemmissa on sama 25D4 jakaja. Minoriin saa Suomestakin osia (esim. Brittiosa) mutta nopeampaa on tilata suoraan Englannista. Itse olen ottanut Englannista ne vähäiset rojut mitä vielä alkuperäistä autossa on.

Guest minor 59
Posted

Sitten olis viellä tarvis tietoa minori 59.säätöarvoista ym.tekniikka puolesta.Tilasin tollasen Haynes kirjan ja totesin kyllä melkosurkeeksi(esim.huono kuvitus)kaikki tieto otetaan mielellään vastaan.

Guest 970s
Posted

Totas noin, pistä mulle sähköpostia osoitteeseen jukka.harkola at polartest.fi. (Miukumauku tietenskin ton at tilalle, en viitsi pistää oikein kirjoitettuna kun olen pikku hijaa pääsemässä paskapostista eroon...). Mulla on sekä varaosakirja että korjauskäsikirja, voin ottaa niistä kopiot. Toimitusaika on kylläkin pitkä koska en ole muutamaan viikkoon työmaalla...

×
×
  • Create New...