Guest 1275 a+ Posted April 2, 2008 Report Posted April 2, 2008 Mistä otetaan ohjaus tuohon sähkötuulettimeen. Normaalistihan se anturi on syylärissä. Mutta kun tuossa syylärissä ei ole paikkaa sille.
Guest 1275 a+ Posted April 2, 2008 Report Posted April 2, 2008 Niin ja alavesiletkun väliin tietty sellainen adapteri mutta kun on niin ahdasta.
Guest mini1380 Posted April 3, 2008 Report Posted April 3, 2008 Mitään lämpö-antureita ohjaamaan flektejä, katkaisija kojelautaan vaan.
Recommended Posts