Jump to content

Recommended Posts

Guest 1275 a+
Posted

Mistä otetaan ohjaus tuohon sähkötuulettimeen.

Normaalistihan se anturi on syylärissä. Mutta kun tuossa syylärissä ei ole paikkaa sille.

Guest 1275 a+
Posted

Niin ja alavesiletkun väliin tietty sellainen adapteri mutta kun on niin ahdasta.

Guest mini1380
Posted

Mitään lämpö-antureita ohjaamaan flektejä, katkaisija kojelautaan vaan.

×
×
  • Create New...