Guest 1275 a+ Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2008 Mikä johto mahtaa olla metron koneen startissa se mikä on siellä alimmaisena piilossa. Siis solenoidilla kun on se missä on mutteri niin siihen tietty akulta suoraan virta ja samaisesta liittimestä virtalukolle sitten tulee toinen virtalukolle se isompi ja leveämpi "apikoliitin" mutta kun siellä on vielä yksi pikku "apiko" enkä keksi sille mitään paikkaa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest munmini-74 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 no jos äkkituntumalla jotain heittää, ni solenoidilta jatkuva virta lukolle (ruuvikiinnikkeistä), toisista ruuveista (solenoidin "toiselta puolen") startille starttijohto, ja ohuin johto solenoidin laattaliittimeen (vai millanen se nyt on) eli START -asento lukolla. Korjatkaa tai selventäkää joku, jos olen väärässä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest 1275 a+ Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Hmm...Se on kuulemma sellainen liitin joka kytketään puolan plus napaan. Tulee virta vain silloin kun solenoidi on päällä ja antaa kuulemma lisä potkua kipinään, auttaa kuulemma kylmäkäynnistykseen. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts