Jump to content

uusi ministi


Recommended Posts

Guest kalle_s_
Posted

voisko joku kertoo mikä se nappi on minin kojelaudassa mikä on oikean puoleisin ja siin on joku polkimen kuva ja punanenvalo ku siit painaa???

Posted

Jarrujen merkkivalo, haistelee kaksipiirijarruissa toimiiko molemmat piirit ok. Jos valo syttyy niin jompikumpi piireistä on pois pelistä. Keinukytkimellä voit tarkistaa että merkkivalo on kunnossa.

Guest kalle_s_
Posted

on ne englantilaiset sitten fiksuja :-)) kiitti tiadosta ihmettelin vain kun siit ei mitään tapahtunu

Posted

Uudemmissa Mineissä, joissa tehostin ja pääsylinteri on apukuskin puolella toi kytkin seuraa pääsylkyn nestepintaa.

  • 2 weeks later...
Guest jiikoo
Posted

Vikaa ei siis ole, jos se valo ei syty itsekseen, vaan vasta painettaessa nappia. Napin painamisella testataan vain, että varoitusvalo toimii sitten kun siihen on se todellinen syy.

 

Siis näin ainakin vm. 1998 Minissäni.

×
×
  • Create New...