Jump to content

paradise cars


Recommended Posts

Guest kalle_s_
Posted

minkälainen firma on kyseessä onko luotettava?

Guest mini1380
Posted

Hinnat olleet välillä kovanpuoleisia tuotteeseen nähden.

Guest morris66
Posted

kerran tyhmyyttäni kiireessä tilasin takapyörän laakerin midgettiin kysymättä hintaa, valittevasti hinta oli laitettu sellaiseksi että ei ko.myyjältä tarvitse enää mitään tilailla.

Ihme että osa kauppiaista ei tajua että pikavoitoilla ei paljon saavuteta vaan bisneksen jatkuvuus on se joka ratkaisee... vai onko?

Guest levyjarrut
Posted

Vaikka itse en ole asioinut heidän kanssaan, niin käsitykseni Firmasta on että ovat tottuneet tekemään kauppaa ihmisten kanssa jotka tosiaan eivät hintoja kysele!Heitäkin ilmeisesti riittää!!

Minikuviot eivät taida olla heidän päärahanlähteensä?

Guest morris66
Posted

kiitos, kiitos, kyllä meitä on ja kun on tota massia vähän kertynyt nurkkiin ei viitti aina pikkuostoksissa kysellä turhia...

  • 1 month later...
Guest jansel
Posted

Itse kävin nuoruuttani ja tyhmyyttäni korjauttamassa minini tuolla. enpä muista mitä kaikkea sille tehtiin, mutta paljon tehtiin. vaihdelaatikon laitosta saavat kyllä pisteet kotiin, oli sen verran tiukan oloinen laiton jälkeen. jos nyt puhutaan työn laadusta niin ei valittamista, mutta kustannukset olivat melkoiset. jos on rahaa päällä niin sinne vaan, talli oli kyllä täynnä aika kivan näköisiä pelejä.

Guest nuu6
Posted

No esim. nyyttenkin kaiffari myy nettiautossa "tehdastekoista" avominiä joka ei kylläkään ole sinnepäinkään... Harmi vaan jos joku hyväuskoinen sen jostakin syystä ostaa ja ostajalle selviää myöhemmin laitteen olevan "tallikyhäys", ei kauheen hyvä kuva tuostakaan muodostu kyseisestä paikasta!

×
×
  • Create New...