Guest mini313 Posted March 15, 2008 Report Posted March 15, 2008 Olen tällänen pitkäselkäinen ministi ja kaipaisin alkuperäisten penkien tilalle jotkut muut.Jos jollain antaa vinkkiä mitä kannattais ajatella,niin kiitoksia vinkistä.
Guest levyjarrut Posted March 15, 2008 Report Posted March 15, 2008 En tiedä minkä ikäisellä Minillä ajelet, mutta jos sulla on 60/70 lukuinen vakio penkeillä, niin 90 luvun niskatuelliset penkitkin on jo melkoinen parannus. Kyllähän Miniin saa soviteltua vaikka mimmoset Recaron penkit kun vain askartelee.
Guest 970s Posted March 16, 2008 Report Posted March 16, 2008 Mulla on omassa autossa Opelista kotoisin olevat Recarot. Ne mahtuu just koriin sisään, mutta jos oikein taakse penkin haluaa niin pitäisi takasivukoteloita vähän muotoilla.
Guest mini1380 Posted March 18, 2008 Report Posted March 18, 2008 Löytyis yhet siistit mustat Sparcon putkirunko-kuppipenkit Minin kiinnikeillä, oon vaihtamas toisenlaisiin.
Guest leeharvey Posted March 19, 2008 Report Posted March 19, 2008 Jos on kovin pitkä, niin kannattaa miettiä tuota penkin vaihtoa. -78 orgispenkit vie ahterin aika lähelle lattiaa ja uudemmilla penkeillä tuo ei onnistu ilman penkin modifiointia. Eli allekirjoittanut ei edes pysty käyttämään uudempia penkkejä.
Guest pensseli69 Posted June 11, 2008 Report Posted June 11, 2008 mini313 onko penkkejä vielä jäljellä? ota yhteyttä mailiin benjamin.myllyluoma@gmail.com
Recommended Posts