Jump to content

Recommended Posts

Guest mini313
Posted

Olen tällänen pitkäselkäinen ministi ja kaipaisin alkuperäisten penkien tilalle jotkut muut.Jos jollain antaa vinkkiä mitä kannattais ajatella,niin kiitoksia vinkistä.

Guest levyjarrut
Posted

En tiedä minkä ikäisellä Minillä ajelet, mutta jos sulla on 60/70 lukuinen vakio penkeillä, niin 90 luvun niskatuelliset penkitkin on jo melkoinen parannus.

Kyllähän Miniin saa soviteltua vaikka mimmoset Recaron penkit kun vain askartelee.

Posted

Mulla on omassa autossa Opelista kotoisin olevat Recarot. Ne mahtuu just koriin sisään, mutta jos oikein taakse penkin haluaa niin pitäisi takasivukoteloita vähän muotoilla.

Guest mini1380
Posted

Löytyis yhet siistit mustat Sparcon putkirunko-kuppipenkit Minin kiinnikeillä, oon vaihtamas toisenlaisiin.

Guest leeharvey
Posted

Jos on kovin pitkä, niin kannattaa miettiä tuota penkin vaihtoa. -78 orgispenkit vie ahterin aika lähelle lattiaa ja uudemmilla penkeillä tuo ei onnistu ilman penkin modifiointia. Eli allekirjoittanut ei edes pysty käyttämään uudempia penkkejä.

  • 2 months later...
×
×
  • Create New...