Guest minifreak Posted February 19, 2008 Report Posted February 19, 2008 Elikkä hakusessa ois vanhan tyyliset kuppipenkit (esim. Cobra classic, roadster tai Corbeau GT8). Mielellään niskatuelliset. Myös rähjäisemmät käy. purtsi(at)suomi24.fi 040-7568164
Recommended Posts