Jump to content

Recommended Posts

Guest 1275 a+
Posted

Sovittelin syyläriä paikoilleen ja ahdistaa kovasti. kone on 1275 ja syylärin ja koneen väliin ei jää tilaa enää sähköpuhaltimelle. syylärin alapään kiinnitys pelti menee myös kampiakselin hihnapyörään niin lähelle että ei mahdu remmi enää välistä. Pitää varmaan ottaa vanhasta koneesta se hihna pyörä kun toi metron pyörä on paljon paksumpi?. tohon syyläri juttuun ei taida auttaa muu kuin rälläköidä se pelli kehys pois siitä lokasuojan kyljestä vai?.

Guest 1275 a+
Posted

Tuossa kun vielä tutkailin asiaa, niin taitaapi olla parempi kun laittaa sen sähköpuhaltimen siihen etumaskin taakse.

Guest mini1380
Posted

Laita imevä sähköflekti lokasuojan sisään, niitä myydään sellaisia litteitä esim.Spal. Kannattaa laittaa se metron värinänvaimennin 1275:een, niit on sellasia alapään kiinnikkeitä missä tota ongelmaa ei ole.

Guest mini1380
Posted

Hieman tätä viestiketjua alempana on juttua ko. aiheesta otsikolla: Miniin sähköflekti.

×
×
  • Create New...