Guest jpv6 Posted February 10, 2008 Report Posted February 10, 2008 kuinka pitkä sopii ajamaan miniä? Itselläni on mini-kuume ja vartta on kertynyt 192cm,eikä kukaan tuttu omista miniä,että voisi käydä kokeilemassa.. tarkoitus olisi hankkian joku 70 luvun yksilö.
Guest sik Posted February 11, 2008 Report Posted February 11, 2008 Vastausta en tiedä, mutta itsellä on pituutta muutaman sentin vajaa 2m ja tallissa on -70 mallin Clubman projekti. Ostin auton osina ja ilman penkkejä, eli en ole testannut omalla enkä kenenkään muunkaan autolla miten mahtuu. Eiköhän sovi kun laittaa penkit tarpeeksi alas ja taakse..
Guest levyjarrut Posted February 11, 2008 Report Posted February 11, 2008 Jos kengänkoko on yli 45, niin poljinpuolella voi olla ahasta.
Guest m1n1 Posted February 11, 2008 Report Posted February 11, 2008 On se huimaa kun tällainen melkein kaksmetrinen kuski ja tummat kalvot takasivulaseissa.. Sivustakatsojat luulee, ettei kuskia lainkaan.. Sen verran mennään jo tolpan taakse. Mutta sopii sinne. Ite poljen 46 numeron saappailla ja ei tee tiukkaakaan.
Recommended Posts