Jump to content

Recommended Posts

Posted

kuinka pitkä sopii ajamaan miniä? Itselläni on mini-kuume ja vartta on kertynyt 192cm,eikä kukaan tuttu omista miniä,että voisi käydä kokeilemassa.. tarkoitus olisi hankkian joku 70 luvun yksilö.

Posted

Vastausta en tiedä, mutta itsellä on pituutta muutaman sentin vajaa 2m ja tallissa on -70 mallin Clubman projekti.

 

Ostin auton osina ja ilman penkkejä, eli en ole testannut omalla enkä kenenkään muunkaan autolla miten mahtuu. Eiköhän sovi kun laittaa penkit tarpeeksi alas ja taakse..

Guest levyjarrut
Posted

Jos kengänkoko on yli 45, niin poljinpuolella voi olla ahasta.

Posted

On se huimaa kun tällainen melkein kaksmetrinen kuski ja tummat kalvot takasivulaseissa.. Sivustakatsojat luulee, ettei kuskia lainkaan.. Sen verran mennään jo tolpan taakse. Mutta sopii sinne. Ite poljen 46 numeron saappailla ja ei tee tiukkaakaan.

×
×
  • Create New...