Guest minimaalinen Posted February 3, 2008 Report Posted February 3, 2008 Tarvetta A laatikon pääakselille. Oltava kaikin puolin kunnossa eikä nopeusmittarin päätä hakattu lyttyyn. Minimaalinen77@gmail.com
Guest 970s Posted February 6, 2008 Report Posted February 6, 2008 Hitto, sössin jo yhden vastauksen bittiavaruuteen. Tarviitko A vai A+. Mulla on yksi uusi A sarjan akseli jemmassa. Hyviä käytettyjä ei tahdo enää löytää.
Recommended Posts