Guest rivelino Posted January 28, 2008 Report Posted January 28, 2008 Varokaa jos olette ostamassa autoa Saksasta tai Englannista,myyjä on erikoisttunut ainakin Mineihin.Älkää lähettäkö rahaa missään tapauksessa yksityishenkilöille.Nettisivut on hienot ja syy myydä auto on hyvä ja autot on poikkeuksellisen halpoja.Nouto ei käy ja ainoa toimitustapa on autonkuljetusfirma.Terv Rivelino
Recommended Posts