Guest chopattu Posted January 17, 2008 Report Posted January 17, 2008 mahtuuko miniin 14" vanteet esim 195/45/14" renkailla?
Guest mini1380 Posted January 18, 2008 Report Posted January 18, 2008 Oon ainakin nähnyt 14" vanteet minissä, en kyllä muista millä renkailla. Minilehdissä noit on joskus ollut mut Suomes oon nähnyt vaan yhdet auton alla. Mielestäni 13" paremman näköiset ja sopii helpommin. Takapäässä lähinnä tukivarsi tuottaa ongelmia on liian lyhyt, australian Mokessa olis pidemmät mut on suomessa yhtä yleiset kuin Mangnustit pohjoisnavalla.
Guest leeharvey Posted January 18, 2008 Report Posted January 18, 2008 Mailerista voi ottaa pidemmät takatukivarret jos tarvii.
Guest mini1380 Posted January 18, 2008 Report Posted January 18, 2008 Mahtaako sopia Minin kelkkaan suoraan?? Ja silloin menee myös takapään pulttijako uusiksi.
Guest chopattu Posted January 19, 2008 Report Posted January 19, 2008 ok.. eli töitä sais varmaan tehä aikamoisesti koska nuo vanteet on vielä 8 & 9x14" edessä renkaat 195/45 ja takana 225/40 ei taida valmista niin leveetä kaarisarjaa saada että alle menis suurinpiirtein kaarien osalta?
Guest minifreak Posted January 19, 2008 Report Posted January 19, 2008 http://www.absmotorsport.net/fortec-wid ... -3053.html Tuo Fortecin kaarisarja taitaa olla ainut riittävän leveä. Tai sitten Miglioitten kaaret kuten kuvissa. http://customminis.bizland.com/sitebuil ... Miglia.jpg
Guest janecky Posted January 21, 2008 Report Posted January 21, 2008 jos sulla on mahdollisuus koeajaa noita renkaita minissä niin varmaan huomaat että ei kannata nähdä vaivaa. 13" on vaan maximi millä ministä saa kivan ajaa, jos puhutaan ministä sen omalla tekniikalla ja kelkoilla.
Guest mini1380 Posted January 22, 2008 Report Posted January 22, 2008 Hölmö kysymys miksi laittaa etuvetoisessa leveämmät renkaat taakse??
Guest 970s Posted January 22, 2008 Report Posted January 22, 2008 Niinhän esim. Saksassa on muotia...
Guest mini1380 Posted January 23, 2008 Report Posted January 23, 2008 Niin mut silti.... ei kai sitä kaivoonkaan tarvii hypätä jos...ei sen luulis ajettavuutta ainakaan parantavan?
Recommended Posts