Guest levyjarrut Posted January 4, 2008 Report Posted January 4, 2008 Mobilian kesänavausajelu ajellaan taas perinteisesti 17.5 lauantaina. Tänävuonna on ajatus pitää erikoisteemana Rakennellut,Viritellyt ym. Muutellut Minit ! Eli kaikki mahdolliset V 8:t, "mopon" moottoriset ym. virittelijät ! Nyt on vielä hyvää aikaa laittaa pelit esittelykuntoon. Luonnollisesti kaikki mahdolliset Minit ovat tervetulleita paikalle. Lisäinfoa tullee kevväämmällä.
Recommended Posts