Guest janneahvenainen Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Paljon minin kytkimillä ajellaan? Onko siis kaikissa Mineissä poljon todella "lyhyt"? Kävin koeajamassa erästä autoa ja kytkin tuntui aivan käsittämättömän lyhyeltä... Ainakin normaaliin "isoon" henk.autoon verrattuna. Onko kytkin siis aivan finaalissa vai kuuluuko sen olla tosiaan vain lyhyt kun sitä polkee? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest 970s Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Eipä se kytkimen liikevara nyt niin tolkuttoman pitkä ole, nykykytkimet ovat erilaisia. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest janneahvenainen Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Eli ei siis ilmeisesti tarvitse olla huolissaan? Autolla ajeltu 90tkm ja itselläni ajatus että ei kytkimen pitäisi vielä olla lopussa, mutta kertokaa nyt viisaammat =) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest 970s Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Kuluneen Minin kytkimen huomaa joko luistamisesta tai sitten siitä ettei se irroita kunnolla (rutisee vaihtaessa) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest janneahvenainen Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2007 Paljonko kytkimen remppa maksaa? Siis ihan noin yleisesti jos ajattelee että vain esim. alkaa luistamaan tai tekemään tuota että ei irrota kunnolla? Mitä tulisi vaihtaa esim. tälläisessä 100tkm ajetussa autossa jossa tuskin kytkintä on remontoitu vielä? Mietin vain tulevaisuutta ajatellen... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest 970s Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2007 Katso vaikka Minitronin sivuilta paljonko kytkimen roippeet maksaa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest janneahvenainen Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2007 Olenkin katsonut, mutta siis mitä kaikkea pitää/kannattaa vaihtaa samalla kun rempan tekee? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest 970s Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2007 Jos ei muuta ongelmaa ole kuin luistava kytkin niin voi selvitä pelkällä levyllä. Vanhemmissa kannattaa kuitenkin harkita levyjousen vaihtoa jos kilsoja on paljon takana. Jos painelevy on hyväkuntoinen niin sitä ei tarvi vaihtaa. Painelaakeri ei kauheita maksa joten se kantsii vaihtaa samalla. Eli itse vaihtaisin kytkinlevyn, levyjousen ja painelaakerin. Verton kytkimestä (A+ mosat9 mulla ei ole kokemusta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest jiikoo Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2008 Mulla rutisi jossain vaiheessa ja homma korjautui, kun lisäsin hieman nestettä. Oli ehtinyt hieman vajumaan 8,5 vuotta vanhat nesteet 1998 mallisessa autossani. Seuraavassa huollossa vaihdettiin uudet nesteet (oli homma unohtunut tehdä maahantuonnin jälkeen seuraavassa huollossa). Autossa oli ostaessa 8tkm mittarissa ja nyt hieman yli 4 v. myöhemmin 92tkm, joten kytkin kestää normaaliajossa jopa näin pitkään. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest jiikoo Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2008 Ja liikerata on siis "normaaliin" autoon verrattuna lyhyt. Mielestäni paljon parempi ja tarkempi kytkintuntuma kuin muissa ajamissani autoissa. Mutta tämä on vain mun mielipide unelma-autostani... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts