Guest janneahvenainen Posted December 13, 2007 Report Posted December 13, 2007 Osaako sanoa miten vero uudistus vuoden alussa vaikuttaa Minin hintoihin? Mietin tässä että jos nyt maksettu veroa esim. -98 ministiä suomeen tuotuna noin 3000€ ja auton arvoksi arvioitu 9000€ niin paljonko arviolta olisi vuoden vaihteen jälkeen...? Eli kannattaako odottaa kuukausi ja sitten tuoda auto?
Guest joni Posted December 14, 2007 Report Posted December 14, 2007 vanhankorista miniä suunnittelen kanssa itse saksasta... kellään tietoa minkälaiset verot ?
Guest janneahvenainen Posted December 15, 2007 Report Posted December 15, 2007 Siis no ainakin tullin sivuilla verotuspäätöksiä... Eli esim. 98 noi päätökset pyörinyt 2300-2800€ kieppeillä. Mutta mitenhän tuo uusi verouudistu vaikuttaa asiaan. JA minullakin siis vanha korimalli vielä mielessä.
Guest jiikoo Posted December 17, 2007 Report Posted December 17, 2007 Riippuu siitä, miten Minin päästölukemat hyväksytään. Verotushan menee päästöjen tai kokonaismassan mukaan. Päästölukemat ovat pääsäätöisesti voimassaan 2001 tai uudemmanmallisilla autoilla, mutta joillakin autoilla (mm. BMW) löytyy hyväksyttävä päästölukema jonkun verran vanehmmistakin autoista. Mini saattaa kuulua samaan ryhmään. Jos verot tulee CO2-päästöjen mukaan, on vero hieman yli 20%. Jos 1050 kg kokonaispainon mukaan, niin vero on 15,1%. Ja vanhalla tavalla siis 29%. Lähde: http://www.tulli.fi/fi/04_Julkaisut/01_ ... 5_2007.pdf Jos haluaa maksaa valtiolle enemmän veroja, niin tuo tänä vuonna. Jos ei, niin tuo ensi vuonna. ;)
Guest minimaali Posted November 23, 2008 Report Posted November 23, 2008 moi. saksantuonti miniä ajattelin. paljonko menee veroa 90 luvun mineistä. tietääkö kukaan?
Guest mgbgt67 Posted November 24, 2008 Report Posted November 24, 2008 Katso esim. täältä: www.ottoauto.de
Guest paddy Posted January 27, 2009 Report Posted January 27, 2009 Vm.93 RHD Ministä minulla meni +600e.
Recommended Posts